• Utilizatorii de social media au îndemnat de atunci Instagram să se concentreze pe secțiunea de fotografie și să nu se oprească asupra videoclipurilor scurte precum TikTok.
  • Alături de fondatorii Kylie Skin și Skims, fotograful Tati Bruening a împărtășit, de asemenea, postarea pe profilul său.
  • Bruening a distribuit și un link către o petiție change.org care cere Instagram să readucă cronologia cronologică.

Kylie Jenner și Kim Kardashian s-au alăturat unei campanii virale care cere Instagram „să nu mai încerce să fie ca TikTok”.

Campania devenită virală a început când un utilizator Instagram a postat pe povestea sa „Make Instagram Instagram Instagram again” și „Nu mai încercați să fiți TikTok, vreau doar să văd fotografii drăguțe cu prietenii mei”.

Alături de mulți alți influenceri, Jenner și Kardashian au împărtășit, de asemenea, mesajul pe profilurile lor luni, 25 iulie, potrivit The Independent.

Recomandări

ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE
APEL MISTERIOS
CADOURI PRIETENEȘTI

Această campanie se datorează, în principal, faptului că Instagram a pus recent accentul pe secțiunea Insta reels, care constă în videoclipuri scurte precum TikTok și a devenit una dintre principalele caracteristici ale platformei de socializare.

Utilizatorii de social media au îndemnat de atunci Instagram să se concentreze pe secțiunea de fotografie și să nu se oprească asupra videoclipurilor scurte precum TikTok.

Instagram riscă să piardă mulți bani

Jurnalistul CNN Frank Pallotta a subliniat consecințele cu care s-ar putea confrunta Instagram dacă nu ia măsuri.

„Ultima dată când Kylie Jenner s-a plâns de un site de socializare, Snapchat a pierdut 1,3 miliarde de dolari, deci da, Instagram are o problemă”, a scris el.

Alături de fondatorii Kylie Skin și Skims, fotograful Tati Bruening a împărtășit, de asemenea, postarea pe profilul său. Bruening a distribuit și un link către o petiție change.org care cere Instagram să readucă cronologia cronologică.

„Nu este nevoie să complicăm prea mult lucrurile, vrem doar să vedem când postează prietenii noștri, frumusețea Instagram-ului era că era INSTAntană”, se arată în descrierea petiției. „În zorii aplicației, trăiam cu toții în prezent, ne vedeam cele mai bune momente în timp real. Haideți să ne întoarcem la rădăcinile noastre cu Instagram și să ne amintim că intenția din spatele Instagram a fost de a împărtăși fotografii, pentru numele lui Pete, nu am avut video pe aplicație până când dezvoltatorii nu s-au speriat de Vine. RIP Vine, apropo, ne lipsește și asta.”

Petiția a fost deja semnată de 119.130 de utilizatori.