Ce strategie folosește Kamala pentru a atrage votanți tineri? Contul ei de TikTok a atins 2 milioane de urmăritori

Kamala Harris și-a oficializat candidatura pentru alegerile prezidențiale din Statele Unite. Cu ocazia aceasta, candidata democraților și-a făcut TikTok și postează cot la cot cu cei din generația Z. Kamala a atins 2 milioane de urmăritori pe platforma de socializare.

Prima postare a venit sâmbăta trecută pe contul campaniei sale, KamalaHQ în care a postat un mesaj al artistei Chali XCX. Mesajul o declară pe Harris „a brat”. Să fii „a brat” este un nou trend pe TikTok ce a apărut odată cu lansarea piesei „brat summer”. A doua postare a sa a adunat 6 milioane de like-uri, din nou folosind un trend pe TikTok numit „Femininomenon”, un trend feminist. Iar joi, Harris și-a creat contul său personal de TikTok. Clar este o schimbare de strategie pentru democrați pentru a atrage Generația Z. Joe Biden nu numai că nu apărea pe platformă, actualul președinte a dorit să interzică platforma TikTok în martie anul acesta.

Cum o primesc tinerii pe Kamala?

Reach-ul de pe TikTok arată că este destul de susținută. Tinerii o îmbrățișează în stilul caracteristic făcând meme-uri. Hashtag-urile „kamalla harris” și „harris2024” au ajuns pe locul 4 în trendingul de pe TikTok.

Videourile cu #harris 2024 a atins 51 milioane de vizionări numai în perioada 18-24 iulie, iar hashtag-ul kamallaharris a strâns 574 de milioane de views. Dar nu numai pe TikTok se vede susținerea tinerilor. După ce Biden s-a retras din cursa pentru prezidențiale și s-a anunțat candidatura Kamalei, s-au înregistrat 40.000 de noi votanți dintre care 83% avea vârste cuprinse între 18 și 34 de ani.

Și într-un sondaj New York Times, Kamala conduce cursa, cu 59% din voturile votanților tineri. Totuși, Trump se descurcă mai bine la social media. Candidatul republican are 9 milioane de followers pe TikTok și a adnat 164 de milioane de views doar pe contul personal.

Exit mobile version