• Compania TikTok va investi miliarde de dolari în Asia de Sud-Est în următorii ani.
  • TikTok mizează pe piețe precum cea din Indonezia pentru a dezvolta ramura sa de comerț electronic.
  • Impulsul TikTok în comerțul electronic creează o provocare din ce în ce mai mare pentru rivali, printre care se numără Amazon.com Inc. și Shopee al Sea Ltd.

Compania TikTok deținută de ByteDance Ltd. va investi miliarde de dolari în Asia de Sud-Est în următorii trei până la cinci ani, datorită efortului făcut de gigantul chinez care încearcă să consolideze prezența aplicației sale video de succes în Asia de Sud-Est, scrie CNBC.

Directorul executiv TikTok, Shou Zi Chew, a declarat că firma dorește să investească datorită oportunitații pe care o piața din Asia de Sud-Est.

TikTok are peste 8.000 de angajați în regiune și aproape 2.000 doar în Indonezia, a declarat el în timpul unui eveniment organizat joi la Jakarta.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Pe ce piețe mizează TikTok

TikTok mizează pe piețe precum cea din Indonezia pentru a stimula creșterea ramurii sale de comerț electronic, care permite utilizatorilor să cumpere articole în timp ce navighează pe un flux nesfârșit de videoclipuri scurte și dar și prin livestreamuri.

Valoarea brută a mărfurilor, care reprezintă valoarea totală a bunurilor vândute prin intermediul ofertei sale TikTok Shop, a depășit 2,5 miliarde de dolari în Indonezia anul trecut și a depășit 1 miliard de dolari în primele trei luni ale anului 2023, potrivit firmei de cercetare în domeniul comerțului electronic Cube Asia.

Impulsul aplicației în comerțul electronic creează o provocare din ce în ce mai mare pentru rivali, inclusiv Amazon.com Inc. și Shopee al Sea Ltd.

Citește și: