• Tinerii vor influenceri autentici, spun cercetătorii de la Stanford
  • Pe primul loc în topul platformelor autentice este TikTok
  • În medie, un adult stă 50 de minute pe TikTok

Dacă vrei o carieră de influencer de succes, trebuie să iți schimbi conținutul. Oamenii de pe social media s-au săturat să vadă doar partea plină a paharului. Autentic și amuzant – asta e noul profil al succeslui pe social media. Tinerii din Generația Z caută conținut original și cât se poate de spontan, iar influencerii care urmăresc un scenariu atunci când fac conținut au din ce în ce mai mult de pierdut. Asta arată un studiu făcut de Universitatea Standdord.

Iar noul val de infuenceri se simte cel mai bine pe TikTok – platforma despre care utilizatorii cred că promovează cel mai mult autenticitatea. Cifrele confirmă asta – un adult stă în medie 50 de minute pe TikTok și doar jumătate de oră pe Instragram.

Totuși, influencerii tradiționali mai au o plasă de siguranță – industria modei îi preferă pe cei care respectă un scenariu și care vin cu mulți urmăritori din urmă.

Recomandări

SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE
UNDE MERGI LA BRUNCH
REVOLUȚIA AJUNGE ÎN CAPITALĂ

Deși conținutul frumos și aspirațional a fost eficient, utilizatorii rețelelor de socializare aveau mai multe șanse să urmărească influenceri pe care îi consideră autentici și distractive.

TikTok , adesea privit ca o platformă care promovează autenticitatea, a preluat conducerea în rândul unor grupuri de utilizatori. Un studiu din martie 2023 a estimat că adulții din SUA petrec în medie aproape 56 de minute pe zi pe TikTok. Prin comparație, adulții din SUA au petrecut în medie puțin peste 30 de minute pe Instagram.

Potrivit unui studiu de la Universitatea Stanford, Gen-Z urmareste în special propriilor identități unice și apreciază diversitatea printre alte atribute. Platforma preferată a acestei generații pentru urmărirea influecerilor este TikTok, care a fost, de asemenea, considerată cea mai bună platformă de respondenții Gen-Z pentru promovarea unui produs prin intermediul influencerilor într-un sondaj din 2022, depășind atât YouTube, cât și Instagram.

În timp ce influencerii tradiționali care transmit un stil de viață aspirațional și au audiențe mari sunt probabil să rămână importanți pentru marketingul modei, alți influeceri, care pare ca nu urmeaza un scenariu câștigă deja audiențe.

Citește și