Cum a ajuns un bacșiș de 16.000 de dolari să fie motivul unor recenzii negative

Motivul impresionant pentru care un client a lăsat bacșiș 3.000 de dolari pentru o bere

Motivul impresionant pentru care un client a lăsat bacșiș 3.000 de dolari pentru o bere

Un restaurant din Statele Unite a ajuns în centrul atenției după ce o ospătăriță a primit bacșiș 16.000 de dolari, informează indy100.

The Stumble Inn, din New Hampshire, a avut parte de un client mai puțin obișnuit. Un bărbat a ales să lase bacșiș 16.000 de dolari după o comandă de doar 37 de dolari. Proprietarul restaurantului a raportat către presa locală faptul că banii vor fi împărțiți între angajații care au lucrat în acea zi, 12 la număr.

Totuși, acest lucru a atras reacții și review-uri negative. Mai multe persoane au reacționat furios la aflarea veștii, susținând că banii trebuiau să îi revină exclusiv ospătăriței care a servit clientul în cauză.

„Deci lasă-mă să înțeleg, același proprietar care e de acord să își plătească ospătarii cu 2,13 olari pe oră „pentru că primesc bacșiș” a decis ceea ce face acest angajat cu acel bacșiș?”, a fost comentariul unui utilizator furios la aflarea veștii.

Alții au răspuns prin meme-uri. Unul dintre ele, care a captat atenția, face referire la anime-ul Death Note, în care un caiet are puterea de a omorî oamenii al căror nume este scris în el.

Iar asta nu a fost totul. Utilizatorii au accesat pagina de Instagram a restaurantului, care nu mai postase din anul 2018, și au lăsat comentarii la ultima poză. Mai mult de atât, unii au mers atât de departe încât au lăsat recenzii negative pe Google Maps în dreptul locației.

Ulterior, cea care a postat nota de plată pe Twitter a clarificat situația, în urma fluxului negativ de tweet-uri. Conform celor raportate de 7news, decizia nu a fost luată de o singură persoană, în special de proprietarul localului. În același timp, personalul ar împărți mereu bacșișul în mod egal, chiar și bucătarii primind o parte din suma „donată”, iar patronul nu ar fi primit niciun ban.

Exit mobile version