- Într-un an de Twitter, Musk a făcut multe lucruri, de la concedieri, pierderi la rebranding.
- The Information arată că utilizatorii X activi zilnici scad cu 4% de la o lună la alta.
- Linda Yaccarino: X a avut în august 91 mil de ore pe zi de activitate, este o creștere de 13% față de 2022.
A trecut un an de când Elon Musk a cumpărat X, fostul Twitter, cu 44 miliarde de dolari, „Bani care nu dau prețul Twitter, ci costul reîntoarcerii la libertatea de exprimare”, spune el.
Concedieri, rebranding, pierderi. Anul acesta Musk ne-a luat prin surprindere și a schimbat platforma Twitter în X. O aplicație pentru orice, mesagerie, rețele sociale, audio, video, plăți și cumpărături online. Clar, se aștepta ca schimbarea să rupă topurile, dar ce să vezi, surpriză, platforma a scăzut sub conducerea lui.
Raportul The Information, arată că la începutul lui octombrie utilizatorii activi zilnici au scăzut cu 3,7 la sută de pe laptop și tabletă și cu 16% de pe telefon, iar scăderea e însoțită și de mari pierderi a veniturilor din publicitate, automat și veniturile din advertising au scăzut cu 54%. Și să nu mai vorbim și despre concedierile făcute în primăvară. Din 8.000 de angajați a rămas cu 1.500.
Linda Yaccarino spune că X are între 200 și 250 de milioane de utilizatori
Linda Yaccarino, directorul executiv a platformei, spune că X are între 200 și 250 de mlioane de utilizatori, nici ei nu au un număr exact, dar oricum e în scădere. În august au fost 91 de milioane de ore pe zi, în scădere cu 13 la sută, față de 2022.
Pe de altă parte Musk mai poate și zâmbi, chiar în fața concurenței. Threads, aplicația lansată în iulie de Meta nu pare pregătită să depășească X în curând. Datele Sensor Tower arată că în august au fost 500.000 de ore pe zi, în scădere cu 62% față de luna iulie. Să vedem ce surprize sau ce idei îi mai vin miliardarului pe parcurs.
Citește și: