- Meta închide „Paid Online Events”, care permitea creatorilor și întreprinderilor să monetizeze evenimentele Facebook.
- Facebook a lansat programul în august 2020, când evenimentele transmise în direct erau la modă.
- Dar vremurile s-au schimbat, iar Meta își schimbă accentul pentru a „răspunde mai bine” nevoilor creatorilor.
Facebook pune capăt programului său „Evenimente online plătite”, semn că evenimentele virtuale transmise în direct sunt – în mare parte – de domeniul trecutului, scrie Business Insider. Programul, lansat în 2020, permitea creatorilor și întreprinderilor, inclusiv educatorilor și editorilor media, să câștige bani prin taxarea intrării la evenimentele digitale de pe platforma deținută de Meta.
Advertisment
Dar astăzi, peisajul este cu totul diferit. „Deoarece creatorii organizează din nou evenimente în persoană, ne mutăm atenția de la produsul nostru Paid Online Events și ne concentrăm pe alte caracteristici și programe care răspund mai bine nevoilor actuale ale creatorilor”, a scris un purtător de cuvânt al Meta pentru Insider într-o declarație.
Potrivit centrului de asistență pentru afaceri al Meta, integrarea pentru program s-a încheiat deja, iar produsul va fi întrerupt până în iunie. Ultima zi pentru a găzdui un eveniment online pe Facebook și a câștiga din acest program este 8 mai. Facebook a anunțat inițiativa sa privind evenimentele online plătite în august 2020, în timp ce pandemia COVID-19 făcea ravagii. La acea vreme, livestreaming-ul era în plină expansiune, pe măsură ce oamenii se adaptau la comenzi de stat acasă.
Recomandări
Ce bonusuri pot primi creatorii de conținut?
Compania a anunțat în 2021 că nu va lua o parte din plățile pentru evenimente online până în 2023. În iunie 2022, Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, a prelungit din nou această promisiune, jurând că nu va lua o reducere din evenimentele online – precum și din alte câteva caracteristici de plată a utilizatorilor – până în 2024.
Evenimentele online plătite făceau parte din ofertele mai largi de monetizare a creatorilor Facebook, care cuprind partajarea veniturilor din reclame, abonamente. În luna martie, Meta a anunțat că va întrerupe programul de bonusuri Reels Play atât pe Facebook, cât și pe Instagram, dar va continua să plătească creatorii prin intermediul altor oferte de bonusuri, cum ar fi bonusul „Performance”.
Citește și
- Pornografia infantilă pe internet. Mare parte din fotografiile pedofililor provin de la părinți care postează pe Facebook
- RAPORT. Italia convoacă o reuniune de criză pentru a aborda problema creșterii prețurilor la paste
- Pasul greșit făcut de Snapchat. Experții spun că chatbotul „My AI” reprezintă un pericol pentru copii
Partenerii noștri