- Creatorii de conținut dau sfaturi despre cum să treci mai repede peste o despărțire.
- Videoclipurile sunt considerate autentice și atrag milioane de vizualizări.
- Amelia Samson a strâns 580.000 urmăritori și parteneriate cu branduri.
Rufele murdare se spală mai bine online. Și ce nu fac creatorii de conținut petru a câștiga bani și urmăritori. Despărțirile sunt o oportunitatea perfectă pentru creatorii de conținut care vor să-și mărească comunitatea și veniturile.
Advertisment
Amelia Samson, o creatoare de conținut, a început să posteze videoclipuri despre procesul ei de vindecare după o relație de opt ani. A strâns rapid 580.000 de urmăritori și parteneriate cu branduri. Fenomenul „breakup content” reprezintă o abordarea sinceră și vulnerabilă care rezonează cu publicul.
Bridgette Vong, o specialistă în marketing din Toronto, a rămas singură după ce iubitul cu care era împreună de patru ani s-a despărțit de ea. După ce videoclipul despărțirii sale a devenit viral, a continuat să documenteze tranziția către o viață independentă. Această strategie i-a permis să devină influencer cu normă întreagă și să-și achite 15.000 de dolari în datorii de pe cardurile de credit.
Recomandări
Nu toate poveștile au un final fericit. Nick Champa, un influencer, spune că a avut probleme mintale după ce s-a despărțit. Ce doi au avut o relație de aproape șapte ani și erau unul dintre cele mai populare cupluri LGBTQ+. Nick spune că presiunea de a fi mereu percepuți ca un cuplu perfect online a contribuit la decizia lor de a se despărți.
Citește și
- SUA și-au pierdut încrederea în economie. Americanii preferă croazierele all-inclusive și nu mai mănâncă în oraș
- Tinerii de până în 28 de ani refuză funcții de conducere. Generația Z preferă autonomia, flexibilitatea și munca cu sens
- O profesoară din București a fost acuzată de propagandă. Aceasta a lăsat o elevă să-i îndemne pe colegii de 18 ani să meargă la vot