• Funcția „Distraction Control” ascunde reclamele de pe internet.
  • „Distraction Control” ascunde ferestrele de tip pop-up.
  • Apple spune că „Distraction Control” nu afectează reclamele.

Facerea de bine se transformă în motiv de scandal când ești producător de telefoane. Apple le-a făcut un bine utilizatorilor când le-a dat posibilitatea să stea conectați fără reclame, dar și-a pus în cap agențiile de publicitate, scrie Apple Insider.

Peste 800 de companii de publicitate din Franța îi cer într-o scrisoare lui Tim Cook să scoată de pe Iphone funcția „Distraction Control” care iți socate de pe o pagină de internet reclamele și orice alt tip de mesaje pop-up.

Funcția e disponibilă doar în browser-ul Safari. Companiile de publicitate se plâng că funcția are trei probleme mari care le fac să piardă bani. După ce ai activat modul „Distraction Control”, reclamele nu se mai întorc nici dacă încarci din nou pagina. Alta problemă – funcția ar trebui să scoată reclamele de pe o singură pagină a unui site, dar cei care au testat-o spun că se activează automat pentru întreg site-ul.

Recomandări

LEGEA MARȚIALĂ ÎN COREEA DE SUD
TRUMP, FASCINAT DE PUTERE
CUM TE VEDE OCCIDENTUL?
CINE GUVERNEAZĂ ROMÂNIA?
TRUMP AVERTIZEAZĂ HAMAS
DESCHIZI MAȘINA CU CEASUL

Cel mai grav pentru cei care vând reclame online – utilizatorii nu mai pot accepta să primească reclame personalizate. Apple se apară și spune că acuzațiile nu sunt adevărate – funcția nu afectează conținutul care se schimbă des cum sunt reclamele.

Citește și