• Celebrități precum Kylie Jenner și Kim Kardashian s-au numărat printre utilizatorii supărați care au spus că actualizările au făcut ca aplicația să semene prea mult cu TikTok.
  • Instagram a declarat că va întrerupe testele privind postările foto și video pe ecran complet.
  • Meta a încercat să transforme unele dintre produsele sale de marcă în unele care să imite mai bine concurenții.

Instagram a anunțat joi că renunță la mai multe actualizări recente ale aplicației sale de partajare a fotografiilor, după ce Kylie Jenner și alte celebrități s-au alăturat unei reacții negative a utilizatorilor împotriva modificărilor și au criticat platforma pentru că încearcă să semene prea mult cu TikTok.

Instagram a declarat că va întrerupe testele privind postările foto și video pe ecran complet, pe care aplicația le-a introdus pentru a înlocui aspectul său tipic de postări care ocupă doar o parte din ecran. De asemenea, aplicația, deținută de Meta, a declarat că va reduce temporar numărul de postări din fluxurile utilizatorilor pe care algoritmul său le recomandă, o nouă funcție pe care a fost testată.

TikTok, aplicația video foarte populară deținută de chinezi, afișează videoclipuri pe tot ecranul, majoritatea recomandate de algoritmul său.

Recomandări

CE SE ALEGE DE AMERICA?
SECURITATE LA COTE MAXIME
CE SE ALEGE DE AMERICA?
CINE VA FI PREȘEDINTE?
GÂNDURILE LUI CRISTOIU
GÂNDURILE LUI CRISTOIU

„Recunoaștem că modificările aduse aplicației pot reprezenta o ajustare și, deși credem că Instagram trebuie să evolueze pe măsură ce lumea se schimbă, vrem să ne luăm timp pentru a ne asigura că facem acest lucru corect”, a declarat Meta într-un comunicat.

Ca răspuns la critici, Adam Mosseri, șeful Instagram, a postat marți un videoclip în care explică actualizările și apără trecerea aplicației la video. El a recunoscut, de asemenea, că unele dintre modificări sunt încă în proces, numindu-le „nu sunt încă bune”.

Meta a încercat să transforme unele dintre produsele sale de marcă în unele care să imite mai bine concurenții. Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, a vorbit în mod public despre modul în care TikTok a devenit un concurent formidabil pentru atenția oamenilor și a spus că firma sa trebuie să acționeze rapid pentru a ține pasul cu tendințele virale și cu noile caracteristici ale acestor rivali.