• Celebrități precum Kylie Jenner și Kim Kardashian s-au numărat printre utilizatorii supărați care au spus că actualizările au făcut ca aplicația să semene prea mult cu TikTok.
  • Instagram a declarat că va întrerupe testele privind postările foto și video pe ecran complet.
  • Meta a încercat să transforme unele dintre produsele sale de marcă în unele care să imite mai bine concurenții.

Instagram a anunțat joi că renunță la mai multe actualizări recente ale aplicației sale de partajare a fotografiilor, după ce Kylie Jenner și alte celebrități s-au alăturat unei reacții negative a utilizatorilor împotriva modificărilor și au criticat platforma pentru că încearcă să semene prea mult cu TikTok.

Instagram a declarat că va întrerupe testele privind postările foto și video pe ecran complet, pe care aplicația le-a introdus pentru a înlocui aspectul său tipic de postări care ocupă doar o parte din ecran. De asemenea, aplicația, deținută de Meta, a declarat că va reduce temporar numărul de postări din fluxurile utilizatorilor pe care algoritmul său le recomandă, o nouă funcție pe care a fost testată.

TikTok, aplicația video foarte populară deținută de chinezi, afișează videoclipuri pe tot ecranul, majoritatea recomandate de algoritmul său.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

„Recunoaștem că modificările aduse aplicației pot reprezenta o ajustare și, deși credem că Instagram trebuie să evolueze pe măsură ce lumea se schimbă, vrem să ne luăm timp pentru a ne asigura că facem acest lucru corect”, a declarat Meta într-un comunicat.

Ca răspuns la critici, Adam Mosseri, șeful Instagram, a postat marți un videoclip în care explică actualizările și apără trecerea aplicației la video. El a recunoscut, de asemenea, că unele dintre modificări sunt încă în proces, numindu-le „nu sunt încă bune”.

Meta a încercat să transforme unele dintre produsele sale de marcă în unele care să imite mai bine concurenții. Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, a vorbit în mod public despre modul în care TikTok a devenit un concurent formidabil pentru atenția oamenilor și a spus că firma sa trebuie să acționeze rapid pentru a ține pasul cu tendințele virale și cu noile caracteristici ale acestor rivali.