- Instagram tocmai a lansat un instrument care permite utilizatorilor să lase comentarii sub Stories.
- Doar urmăritorii pot vedea comentariile, iar cei pe care îi urmăriți înapoi pot lăsa un comentariu.
- Noul instrument combină două caracteristici pe care adolescenții petrec cel mai mult timp în cadrul aplicației: DM-urile și Poveștile.
O nouă funcție pentru Instagram‘s Stories încurajează comunitatea – compania nu dorește ca această activitate să aibă loc în grupuri închise, departe de agenții de publicitate, scrie Business Insider.
Mastodontul social media lansează un nou instrument care permite utilizatorilor să lase comentarii sub poveștile urmăritorilor lor. Doar urmăritorii pot vedea aceste comentarii și doar persoanele pe care un utilizator le urmărește pot lăsa un comentariu. De asemenea, utilizatorii pot dezactiva această funcție. Creșterea mesageriei private și a grupurilor închise a creat un val de schimbări în social media și a influențat în special comportamentul de postare al utilizatorilor. Acest nou instrument, de exemplu, combină cele două caracteristici preferate ale Gen Z: Poveștile și DM-urile.
„Dacă vă uitați la modul în care adolescenții își petrec timpul pe Instagram, ei petrec mai mult timp în DM-uri decât în Stories și petrec mai mult timp în Stories decât în Feed”, a declarat Adam Mosseri, șeful Instagram, într-un episod podcast cu capitalistul de risc Harry Stebbings.
„De fapt, la un moment dat, în urmă cu câțiva ani, cred că am pus întreaga echipă Stories pe mesagerie”.
O consecință a faptului că utilizatorii petrec mai mult timp în Instagram DMs este că există mai puțini ochi pe care agenții de publicitate îi pot viza prin intermediul platformei puternice de marketing Meta. Dacă această funcție poate încuraja cu succes utilizatorii să înceapă conversații în cadrul unei povești în loc de DM-uri, aceștia vor fi mai predispuși să continue să treacă prin poveștile care afișează reclame (un câștig pentru Instagram).
Aceste comentarii există ca și conversații temporare, deoarece Stories se șterg automat după 24 de ore.
Unii influenceri sunt încântați de potențialul de a construi o comunitate în cadrul Stories și de a promova mai multe conversații în rândul urmăritorilor lor.
„Va face ca Stories să semene mai mult cu livestreaming-ul și mă întreb dacă acesta este trendul”, a declarat influencerul Ariana Nathani.
„În mod evident, oamenii vor rămâne mult mai mult timp în fluxul Stories, ceea ce mă încântă în calitate de persoană care postează mai multe Stories decât postări în flux”.
Influencerii Anushka Purohit au declarat că sunt încântați de funcție datorită modului în care va încuraja mai multe conversații publice.
„Aștept o astfel de funcție de atât de mult timp pentru că sunt mereu în dilema dacă vreau să postez ceva pe Story sau pe Feed, pentru că vreau să existe conversații despre tot ceea ce postez”, a spus Purohit.
Instagram a început, de asemenea, să implementeze un nou design pentru like-urile de pe postări și Reels. Cu noul design, unele aprecieri apar ca o inimă plutitoare lângă fotografia de profil a unei persoane. Atunci când un utilizator atinge inima plutitoare, acesta este trimis la un chat DM cu persoana respectivă.