• YouTuberul Charlie ‘Cr1tikal’ White și-a provocat urmăritorii cu o provocare aparent irealizabilă.
  • Practic, provocarea constă în completarea jocului Halo 2 în modul de dificultate „Legendary” și cu o serie de modificatori care cresc și mai mult nivelul provocării.
  • Este o provocare aproape imposibilă pentru majoritatea muritorilor, dar și o scuză bună pentru a readuce în actualitate acest joc clasic.

YouTuberul Charlie ‘Cr1tikal’ White și-a provocat urmăritorii cu o provocare aparent irealizabilă. Creatorul american de conținut s-a angajat să plătească 20.000 de dolari persoanei care reușește să bată jocul video Halo 2 în modul de dificultate maximă fără să moară o singură dată, anunță La Vanguardia.

„Este practic imposibil”, spune revista de specialitate PCGamesN, care oferă detalii despre această provocare. Practic, provocarea constă în completarea jocului Halo 2 în modul de dificultate „Legendary” și cu o serie de modificatori care cresc și mai mult nivelul provocării, de exemplu, făcând inamicii să aibă mai multă energie sau reducând cantitatea de muniție a armelor jucătorului.

Youtuberul a oferit inițial 5.000 de dolari

Provocarea pe care Cr1tikal a adus-o este cel puțin curioasă. Cunoscut sub numele de nivelul de dificultate Legendary All Skulls On (LASO), există de mult timp o fascinație în rândul comunității de jucători pentru acest nivel de dificultate aproape imposibil de atins. De fapt, în urmă cu cinci ani, un utilizator Reddit a susținut că l-a învins, dar a mărturisit, de asemenea, că decesele pe care le-a suferit pe parcursul jocului „se ridică la trei cifre”.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Site-ul specializat Kotaku explică faptul că youtuberul Cr1tikal a început prin a oferi 5.000 de dolari persoanei care va învinge Halo 2 pe acest nivel de dificultate, dar la scurt timp a adăugat încă 15.000 de dolari la recompensă deoarece, potrivit creatorului de conținut, este „cea mai grea provocare disponibilă în prezent în orice joc”. Mai mult, el susține că 99% dintre cei care îl încearcă nu reușesc să treacă de primele momente de joc.

Este o provocare aproape imposibilă pentru majoritatea muritorilor, dar și o scuză bună pentru a readuce în actualitate acest joc clasic de tip first-person shooter, lansat în 2004 pentru primul Xbox.