• TikTok e prima aplicație care a atins un prag mare de cheltuieli ale consumatorilor.
  • Vânzările de aplicații cresc cu 11% în 2023, datorită platformelor de streaming.
  • Publicitatea pe TikTok a generat 362 de miliarde $, adică 2 treimi din vânzările mobile.

TikTok a făcut istorie în 2023 și devine prima aplicație care a depășit pragul de 10 miliarde de dolari în cheltuieli în aplicație. E un impact pozitiv al strategiilor de monetizare ale platformei.

Cum a reușit TikTok să facă acest lucru?

TikTok e prima aplicație care a atins un prag mare de cheltuieli ale consumatorilor, peste 10 miliarde de dolari, potrivit raportului anual al Date AI. Vânzările de aplicații au avut o creștere de 11% în 2023, susținute în mare parte de platforme de streaming video, precum TikTok și Disney+. Monetizarea directă în aplicații, prin achiziții a fost o componentă principală a succesului. În special prin mecanismul de cumpărare a creditelor pentru sprijinirea creatorilor și streamerilor.

Expertiza în deblocarea secretului monetizării pe mobil a plasat TikTok în fruntea tendințelor. A anticipat o creștere de 150% în cheltuielile directe ale consumatorilor până la 1,3 miliarde de dolari în 2024.

Recomandări

SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE
UNDE MERGI LA BRUNCH
REVOLUȚIA AJUNGE ÎN CAPITALĂ

Cheltuielile în aplicații au depășit jocurile, întrucât consumatorii au direcționat mai multe fonduri către streaming, conținut generat de utilizatori și aplicații de dating. Cu toate acestea, publicitatea rămâne forța. A generat în 2023, 362 de miliarde de dolari, ceea ce înseamnă două treimi din vânzările mobile. În acest context, cheltuielile în aplicații au crescut cu 3% în 2023. Date.AI arată o creștere mare în Coreea de Sud, Brazilia, Turcia, de 25% sau mai mult în cheltuielile cu aplicațiile de consum.

O altă tendință notabilă este ascensiunea inteligenței artificiale, cu aplicații AI care depășesc 10 milioane de dolari lunar până la sfârșitul anului 2023. Practic A.I e o forță pentru inovații digitale în diverse domenii mobile. Și la final potrivit tot Date.AI în medie la nivel global stăm cam 5/6 ore pe zi pe TikTok.

Citește și