TikTok vrea să scape de interdicții în SUA. Ce văd americanii la TV despre platformă

Social media ajunge la televizor, dar nu așa cum te-ai aștepta. Platforma aruncă cu milioane de dolari în posturile din America ca să scape de interdicții. Peste 2 milioane de euro a dat TikTok pe sloturi de publicitate la televiziuni din New York, Nevada, Montana și alte 5 state din America ca să țină platforma în viață. Reclama nu era programată în bugetul chinezilor și a apărut după ce senatorii americani au propus ca TikTok să fie interzis în America daca nu e cumpărat de o companie americană.

Scopul reclamei? Să le arate americanilor cum ar arata viața lor fără TikTok, așa că mai mulți utilizatori spun de ce e atât de importanta platforma chinezească. Unul aduce aminte de cele 5 milioane de afaceri mici din America care vor rămâne fără locul în care își fac reclamă, iar asta poate să lase mulți oameni fără locuri de muncă. Campania TikTok a început ieri noapte și va ține până pe 18 sau 24 aprilie, în funcție de cum hotărăsc chinezii.

Citește și

Exit mobile version