• Postările de călătorie au devenit omniprezente pe social media, ceea ce a diminuat autenticitatea.
  • Turismul nu mai este văzut ca o activitate cool, din cauza suprasaturării destinațiilor.
  • Potrivit Travel Perk, peste 53% din generația Z foloseste social media pentru recomandări de travel.
  • 60% din Gen Z au călătorit cu avionul în vacanță în 2023.

În prezent, turiștii au devenit incredibil de uncool. E concluzia jurnalistei Darshita Goyal de la Mashable. Motive? Predispoziția de a căuta confortul similar cu cel de acasă împreună cu tendința de a călătorii în număr cât mai mare către cele mai populare destinații. Pe lângă astea apare și abilitatea de a enerva pe toată lumea pentru a realiza o fotografie într-un loc aglomerat.

Exemplu: Santorini, insula grecească. Anul acesta a înregistrat scăderi semnificative în ceea ce privește numărul de turiști din cauza reputației. Tot mai mulți s-au plâns de faptul că locurile cele mai frumoase erau ruinate de numărul prea mare de turiști. Și totuși: A devenit turismul uncool?

„Cred că social media este principalul factor pentru care unele locuri sunt suprapopulate. Și eu am vizitat multe locații cu mult turism, nu m-am ferit de ele, dar nici nu a fost greu să găsesc locații puțin mai retrase. Am mers pe recomandările localnicilor sau prin cunoștințe”, a explicat Georgiana Drumen, travel influencer, la Aleph News.

Recomandări

TRUMP RESPINGE SONDAJELE
DIASPORA FACE DIFERENȚA
VIITORUL MOLDOVEI SE DECIDE
NOVO, CONTRA OBEZITĂȚII
SĂNĂTATE CU ORICE CHIP
UNDE MĂNÂNCI AZI?

Citește și