• Un bărbat din Botoșani a solicitat o ambulanță pentru o durere de măsea.
  • Bărbatul le-a spus asistenților de la amubulanță că nu mai era capabil să meargă, din cauza durerilor.
  • Botoşăneanul locuieşte în apropierea Spitalului Judeţean.

Un bărbat din Botoșani care locuiește în apropierea Spitalului Judeţean a apelat numurăl unic de urgență pentru a solicita o ambulanță pentru că avea dureri cumplite la una dintre măsele. Acesta le-a spus asistenţilor de la ambulanţă că din cauza durerii nu mai era capabil să meargă, potrivit Adevărul.

Astfel, ambulanța a răspuns solicitării bărbatului și s-a deplasat circa o sută de metri până la locuința botoșăneanului. Bărbatul a fost transportat la cabinetul de urgenţe stomatologice din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean Mavromati, unde medicii au rezolvat problema sa stomatologică.

Numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greșeală

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) susține că numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greșeală, pentru a cere informații, pentru a face farse ori pentru adresa injurii.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

„Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde”, au transmis reprezentanții STS, duminică, printr-o postare pe Facebook. Aceștia susțin că media europeană este sub 12 secunde.

Conform reprezentanților STS, pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgențele către dispecerii agențiilor de intervenție – Ambulanță, ISU-SMURD, Poliție, Jandarmerie sau Salvamont.

„De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgență, în 2020, din greșeală, pentru a cere diverse informații, pentru a face farse ori a aduce injurii”, se mai arată îân postare.