Agențiile de impresariat de la Hollywood au intrat puternic în fotbal. Starurile din „Sportul Rege” care împart aceleași companii cu marii actori

  • Echipele din Premier League le-au plătit agențiilor, anul trecut, aproape 300 de milioane de euro.
  • Agenția Creative Artists îi reprezintă pe Julia Roberts și Carlo Ancelotti.
  • Agenția lui Jay Z, Roc Nation Sports, a fost înființată în 2013.

Agențiile de impresariat de la Hollywood par să nu se mai mulțumească doar cu actori. De ceva vreme, o afacere profitabilă a devenit și fotbalul. Recent, agenția americană ICM Partners a cumpărat Stellar Group, care reprezintă mai mulți jucători din Premier League și nu numai.

Așa au ajuns ca actorul Samuel L. Jackson și fotbalistul Gareth Bale să fie impresariați de aceeași companie.

Lukaku, De Bruyne și Rashford l-au ales pe Jay Z

Și agenția rapper-ului Jay Z, Roc Nation, a semnat în vară cu Marcus Rashford de la Manchester United. Printre clienții lui cei mai cunoscuți din fotbalul european se numără, de asemenea, Kevin De Bruyne și Romelu Lukaku.

„Obiectivul mai mare este ca toată lumea să primească ceea ce li se cuvine. Ca oamenii aceștia să nu primească agenți delăsători sau pe unii care să-i jefuiască, sau pe unii cărora nu le pasă de finanțele lor. Vorbim despre niște băieți care semnează pentru 90, 86 de milioane de dolari și care ajung la sapă de lemn în 4 ani. Ăsta este un management teribil al banilor”, a declarat Jay Z.