- Implicarea celui mare grup de lux de lume in Jocurile Olimpice va include, probabil, campanii de profil inalt in SM si campanii de afisare pentru principalele sale marci.
- Arnault dorește să folosească evenimentul pentru a ajuta la transmiterea rolului LVMH ca lider al măiestriei și moștenirii franceze.
- Un concept similar a fost introdus la Cupa Mondială FIFA din Qatar în noiembrie anul trecut,
Miercuri, au apărut rapoarte potrivit cărora Antoine Arnault, unul dintre cei cinci copii ai CEO-ului LVMH, Bernard Arnault, ar putea încheia în curând un acord de mare importanță prin care compania va sponsoriza Jocurile Olimpice de la Paris din 2024, potrivit Robb Report. Arnault este șef de imagine la LVMH și se pare că negociază promovarea mărcilor companiei, care includ Louis Vuitton și Dior, precum și ofertele sale de șampanie. O sursă familiarizată cu discuțiile grupului susține că tranzacția ar putea costa pe Arnault 150 de milioane de euro, sau 164 de milioane de dolari la schimbul actual.
Sursă: Euronews
Arnault dorește să folosească evenimentul pentru a ajuta la transmiterea rolului LVMH ca lider al măiestriei și moștenirii franceze. Scopul este de a face acest lucru fără afișări excesive de logo-ul mărcii care ar putea să-i „iartă” imaginea. Acestea fiind spuse, implicarea LVMH la Jocurile Olimpice din 2024 ar putea avea ca rezultat rețelele sociale de mare profil și alte campanii pentru etichetele sale de top. Un concept similar a fost introdus la Cupa Mondială FIFA din Qatar în noiembrie anul trecut, unde fanii i-au văzut pe campionii de fotbal Lionel Messi și Cristiano Ronaldo înfruntându-se într-un joc de șah într-un anunț de campanie Louis Vuitton.
Sursă: InsideTheGames
Deși rapoartele privind audiența pentru Jocurile Olimpice de la Beijing din 2022 au înregistrat o audiență totală medie de doar 11,4 milioane de telespectatori – cel mai scăzut rating din SUA vreodată, conform NPR – Antoine rămâne plin de speranță în privința jocurilor de anul viitor. „Va fi probabil cel mai vizionat eveniment din istoria televiziunii, din istoria jocurilor – un eveniment spectaculos”, a declarat el pentru Reuters într-un interviu. Steve Martin, CEO al Saatchi Sport & Entertainment, susține, de asemenea, că, deși LVMH este deja legat de Franța, o sponsorizare oficială ar distinge compania de colegii săi. „Cred că este un mod foarte convingător de a face asta – în propria lor curte”, spune el.
Franța a făcut recent titluri pentru protestele de stradă, despre care unii se tem că ar putea împiedica jocurile. Chiar și LVMH a avut probleme în a evita protestele pentru reforma pensiilor în această primăvară, când fața lui Bernard a apărut pe pancarte și protestatarii au invadat sediul LVMH ca un apel la acțiune pentru cei bogați pentru a ajuta la finanțarea sistemului de pensii de stat. „Dacă ne implicăm, ar fi să ajutăm”, spune CEO-ul grupului de modă LVMH, Sidney Toledano, într-o declarație.
Citește și: