Neymar a ridicat o firmă de echipament sportiv – o lovitură de imagine pentru Puma

Neymar

Neymar

În septembrie 2020, când compania germană l-a smuls pe Neymar de la Nike după un scandal care i-a atras brazilianului rezilierea contractului cu gigantul american, lumea marketingului sportiv vorbea despre un „cutremur”. Un an mai târziu, după cum relatează Bild, responsabilii de la Puma îşi freacă mâinile, ca urmare a rezultatelor colaborării cu jucătorul PSG, blocat până acum de cei doi giganţi, Nike şi Adidas.

Cifrele spun totul. Puma este încă departe de cei doi mari competitori ai săi în ceea ce priveşte cifra de afaceri. Nike depăşeşte 42.000 de milioane, iar Adidas „mută” cu 20.000 de milioane, faţă de cele 5.200 de milioane pe care le-a declarat Puma în ultimul său an fiscal.

Brazilianul ia 20 de milioane de euro pe an

Atragerea lui Neymar, plătit cu un contract faraonic – aproximativ 20 de milioane de euro pe an -, a însemnat o lovitură de imagine pentru Puma, care îl plăteşte cu nouă milioane de euro pe fostul atlet jamaican Usain Bolt, până acum cea mai strălucitoare stea din portofoliul mărcii. Puma a transmis că Neymar este „cea mai bună investiţie făcută vreodată”. Sunt cuvintele oficialului Bjorn Gulden, într-un videoclip de prezentare care a fost vizionat de aproape șapte milioane de oameni în câteva ore de la postarea pe Instagram.

Venirea lui Neymar a contribuit şi la schimbarea imaginii Puma în ochii jucătorilor, care încep să o considere la egalitate cu cele două nume mari de pe piaţă. Următoarea „achiziţie” a celor de la Puma ar putea fi norvegianul Erling Haaland. 

Exit mobile version