Roger Federer a câștigat „meciul” împotriva celor de la Nike. Elvețianul a reintrat în posesia celebrului său logo

După ce, acum doi ani, Roger Federer și-a încheiat parteneriatul cu Nike, și-a pierdut marca RF. Chiar dacă elvețianul nu își făcea deloc griji cu privire la logo, a trecut ceva timp până când l-a recâștigat.

Tenro AG, compania care se ocupă de drepturile de imagine ale lui Federer, a achiziționat drepturile de folosire a mărcii „RF” de la Nike. Ce rămâne incert este momentul în care acest logo se va întoarce pe echipamentul de tenis al fostului numar 1 mondial.

Cel mai probabil, marca o să fie folosită pentru o nouă linie de încălțăminte sport.

„Hei! Roger aici. Sper că sunteți bine cu toții. Am niște super vești pe care vreau să le impart cu voi. Oh-oh. Nu e nimic în cutie. Dar nu sunt singur pe canapea. Corect! Șepcile noastre s-au întors. Uitați-vă la ele! Trebuie să le punem în cutie. Vor fi disponibile și pentru voi curând. Priviți – „Roger”. Scrie „Roger” pe spate, cu logo-ul Uniqlo, cu logo-ul RF. Și apoi, bineînțeles, logo-ul ăsta. Să vedem dacă îmi vine. Cum arăt? Sunt gata pentru voi! Aveți grijă de voi! Pa!”, a transmis Roger Federer pe Twitter.

Exit mobile version