- Strategia celor de la FCSB se bazează pe creşterea tineri jucători cu scopul de a îi vinde în afară
- Echipele din Liga 1 apar tot mai puţin în competiţiile europene, de unde vin cei mai mulţi bani
- În ultimele sezoane, FCSB a cumpărat cei mai talentaţi tineri fotbalişti români
Europa nu ne mai dă bani de pomană la fotbal și obligă cluburile din România să găseasca noi strategii ca să reziste. FCSB revine la moda anilor 90. Creşte copii pe care să-i vândă.
FCSB s-a adaptat la vremurile de criză – bagă în teren jucători tineri, dar are și rezultate. A ajuns la şapte victorii la rând și e prima din România, peste Craiova și campioana CFR.
În cele trei luni din noul sezon, FCSB a folosit 18 jucatori din categoria „sub 21 de ani”. La ultimul meci – cu UTA – a avut nouă tineri. Coman, Man, Moruțan și Olaru sunt tinerii de la care Becali speră sa ia bani mulți din transferuri.
Interzise în Europa League, echipele românești vor avea bugete mai mici. Când ajungea în grupele Champions League, FCSB primea si 16 milioane de euro de la UEFA.