Ana Tobor, primul influencer virtual și România. Marile branduri dau bani grei pentru personajele create digital

ana-tobor-influencer

Influencerii din lumea întreagă au o amenințare serioasă: nu pandemia, ci influencerii virtuali. Personajele create pe calculator fac mii de dolari din promovare. Sunt 125 în toată lumea. Iată câteva exemple. Lil Miquela are 2,8 milioane de urmăritori pe Instagram și ia pe postare cam 8.500 de dolari. A colaborat până acum cu Calvin Klein sau Prada.

Seraphine este un personaj din League of Legends și influencer virtual pe Instagram. Are 410 mii de followers. IMMA are peste 300 de mii de urmăritori și a colaborat până acum cu IKEA și brandul CELINE deținut de LVMH.

Avem și în România influenceri virtuali. Ana Tobor (foto) are peste 4.000 de followers și este fashion designer al brandului de haine My Simplicated. Este foarte activă pe Social Media și postează despre viața și gândurile ei. Influencerii virtuali au anumite avantaje față de cei reali.

Nu sunt blocați în case așa cum suntem noi, pot fi oriunde și oricând și, cel mai important, nu îmbătrânesc. Brandurile dau bani grei pentru promovarea prin influenceri. Specialiștii estimează că vor cheltui 15 miliarde de dolari până în 2022.

Exit mobile version