• China e lider mondial când vine vorba de vânzări de autoturisme electrice.
  • Încărcarea mașinilor electrice este cea mai mare problemă pentru utilizatori.
  • Automobilele cu motoare pe motorină nu mai reprezintă decât 12,5% din piaţa europeană.

Anul 2024 se anunță a fi anul în care vom reuși în sfârșit să ne dăm seama cum să ne încărcăm mașinile electrice.

Mașinile electrice se află într-un loc destul de bun în acest moment – dacă ar exista un loc unde să le încărcăm. Mai mult ca niciodată, șoferii care doresc să renunțe la emisiile de gaze de eșapament au acces la unele dintre cele mai bune mașini electrice.

Astăzi avem mai multe opțiuni decât oricând pentru ceea considerăm a fi genul de mașini cu o bună sustenabilitate și cu mai mult decât o bună calitate, suficientă autonomie pentru condusul zilnic în jurul orașului. Dar, potrivit unui studiu realizat în 2023 de JD POWER, încărcarea mașinilor electrice pentru călătoriile mai lungi este una dintre cele mai mari preocupări pentru potențialii utilizatori de vehicule electrice și pentru curioșii în materie de vehicule electrice, dar acest lucru ar putea fi pe cale să se schimbe.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Vehiculele electrice devin din ce în ce mai eficiente din punct de vedere energetic, îmbunătățindu-și autonomia și costurile de proprietate cu fiecare generație. Și, deși multe mașini electrice sunt încă mai scumpe decât cele cu motor pe benzină, există o mulțime de opțiuni cu buget redus din care puteți alege.

Și, bineînțeles, în 2024 va sosi un grup de foarte așteptați mașini electrice din care să alegeți. Chevrolet Blazer EV pornește la drum acum și, deși ne va lipsi Bolt-ul Blazer accesibil și compact, în special este o mașină arătoasă, cu o varietate amețitoare de configurații, inclusiv varianta față-spate și varianta pe toate roțile pentru trenul său de propulsie electric ultimum care va propulsa, de asemenea, Equinox EV de la GM, prologul Honda și Acura.

Citește și