• S-a lansat o aplicație care îți arată influencer-ul potrivit pentru brand-ul tău
  • Aplicația este gratuită
  • În spate există o bază de date de peste 700 de influenceri din care aplicația alege

A apărut un fel de Tinder pentru businessuri. Aici găsim influcencerul potrivit pentru brand.

Nu trebuie decât să introducem câteva detalii despre companie și în scurt timp vom primi trei propuneri de influenceri potriviți. Dacă o agenție are nevoie de câteva zile pentru a-i indentifica, aplicația face asta doar în câteva ore. Este o aplicație digitală care a fost lansată în parteneriat de către Dare Digital, agenție fondată și condusă de Ciprian Susanu și MOCAPP.net, platforma de Influencer Ads fondată și condusă de către Florin Grozea.

Apăsăm butonul de „găsește-ți partenerul” și suntem întrebați dacă reprezintăm un brand de servicii sau un brand de produse.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Ciprian Susanu menționează că pentru companii este dificil să identifice influenceri potriviți pentru brandul sau campaniile desfășurate fără un research riguros în prealabil. Și astfel aplicația rezolvă această problemă în doar câteva minute.

Ciprian Susanu, inițiator Lovefluencer: „Au fost peste o mie de persoane pe acest site în cursul zilei de ieri și câteva zeci de brand-uri deja și-au găsit perechea. Noi însă o să ținem aplicația activă toată luna februarie pentru că, nu-i așa? După Valentine’s Day mai urmează și Dragobete și atunci mai sunt multe ocazii ca antreprenorii, brand-urile să își găsească perechea influencer pe aplicația noastră.”

Florin Grozea este antreprenor și crede că în anul acesta ai nevoie de ajutorul la influencerilor pentru a avea succes.

Florin Grozea, antreprenor: „Îți dau un exemplu. Pentru campania din toamna trecută pe care am făcut-o cu Mocapp pentru a atrage investiții, am folosit, pe lângă strategiile clasice de digital marketing și de PR și relațiile noastre cu influencerii care erau relevanți sau sunt relevanți în această industrie. Am apelat la oameni pe care îi respectă investitorii pe care îi căutam.”

Mimi are deja un milion de followerși pe Instagram. Spune că potrivirea brand-influencer este foarte importantă.

Mimi, influencer: „Cred că este o idee interesantă cu siguranță. Nu pot să îmi imaginez un univers în care noi, influencerii, am lucra direct cu brand-urile, cred că avem mare nevoie de cineva care să ne reprezinte. Deci da, probabil aș folosi chestia asta, dar cu siguranță aș redirecționa brand-urile către managerul meu.”