• Versiunea 14.5 iOS va fi lansată foarte curând, cu o serie de funcții noi foarte interesante pentru iPhone
  • Apple a confirmat săptămâna aceasta că Safari va fi și mai privat, ocolind navigarea Google în favoarea propriilor sale servere
  • Asta înseamnă că Safari va proteja aceste informații atunci când navigăm pe iPhone

Apple va lansa în curând iOS 14.5. Ar putea fi cea mai uimitoare versiune de până acum, mai ales dacă preferăm securitatea și confidențialitatea, relatează Forbes.

Versiunea 14.5 iOS va fi lansată foarte curând, cu o serie de funcții noi foarte interesante pentru iPhone. Întrucât noile caracteristici iOS 14.5 continuă să fie dezvăluite prin intermediul versiunii beta, se pare că aceasta ar putea fi cea mai uimitoare actualizare iOS 14 a Apple pentru cei cărora le pasă de securitate și confidențialitate.

Asta pentru că Apple a confirmat săptămâna aceasta că Safari va fi și mai privat, ocolind navigarea Google în favoarea propriilor sale servere. Mai exact, noua caracteristică de confidențialitate iPhone redirecționează traficul de navigare de la Google prin serverele proxy proprii Apple pentru a spori confidențialitatea utilizatorilor și pentru a evita furnizarea de date către Google.

Recomandări

DE LA TABU, LA TABLĂ
ICON OF THE YEAR
HARRIS VS. TRUMP
CÂȚI INFLUENCERI AVEM?
MUSK DONEAZĂ PT TRUMP
CLONAREA ANIMALELOR

Ce înseamnă asta

Anterior, Apple trimitea o versiune codificată a adresei site-ului către Google pentru a fi comparată cu lista de site-uri Google frauduloase. Dar problema cu acest lucru a fost că Google putea vedea adresa IP.

Asta înseamnă că Safari va proteja aceste informații atunci când navigăm pe iPhone, rezultând mai multă confidențialitate (și mai puțină dependență de Google). Acest lucru a fost confirmat de către șeful WebKit Apple, Maciej Stachowiak.

Practic, asta înseamnă că datele noastre doar își vor schimba destinația, de la Google la Apple. Totuși, oamenii par să se încreadă mai mult în Apple decât în Google când vine vorba de date personale, având în vedere problemele pe care le-au avut cei din urmă de-a lungul timpului, legate de acest aspect. În același timp, modelul de business al celor de la Apple nu se bazează pe date personale sau reclame, deci cumva a stimulat un val de încredere și de hype în jurul acestui update.