• Apple evită punctele de exclamație din branding.
  • Cele mai tari startup-uri urmează exemplul Apple.
  • Ideea este că mesajul contează, nu exclamațiile.

Ai observat că Apple nu folosește puncte de exclamație? Acest mic detaliu spune multe despre filozofia companiei, care a cucerit lumea prin calitatea produselor sale.

De ce Apple evită punctele de exclamație?

Chris Matyszczyk explorează cum Apple, și alte companii de top, comunică seriozitate și importanță fără a apela la punctele de exclamație. Folosind cuvinte ca „Mind-blowing. Head-turning” pentru MacBook Pro, compania transmite entuziasm fără a părea că încearcă prea mult. Acest stil subliniază o comunicare măsurată, sugerând că produsul vorbește de la sine.

Cum reacționează alte companii la utilizarea punctelor de exclamație?

Matyszczyk a analizat top 100 startup-uri din America, observând că majoritatea evită punctele de exclamație, preferând o comunicare mai reținută. Exemplele variază de la companii tech la cele de cosmetice, demonstrând că seriozitatea și importanța sunt mai eficiente decât excitația exagerată.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS

Citește și