- Măsura marchează o schimbare bruscă de abordare din partea BBC, care a folosit TikTok ca modalitate de a ajunge la noi audiențe.
- Canalul său TikTok funcționează de mai bine de un an și a recrutat o echipă de patru specialiști TikTok.
- Măsura vine după ce guvernul britanic a interzis aplicația pe telefoanele emise de guvern.
BBC și-a îndemnat personalul să șteargă aplicația de socializare TikTok, deținută de chinezi, de pe telefoanele mobile ale companiilor. În instrucțiunile pentru personalul BBC, difuzate duminică, se arată următoarele: „Nu recomandăm instalarea TikTok pe un dispozitiv corporativ BBC decât dacă există un motiv justificat de afaceri. Dacă nu aveți nevoie de TikTok din motive de afaceri, TikTok ar trebui să fie șters”.
Advertisment
Măsura vine după ce guvernul britanic a interzis aplicația pe telefoanele emise de guvern, pe fondul temerilor că datele sensibile ar putea fi accesate de guvernul chinez, din cauza faptului că aceasta este deținută de compania chineză de internet ByteDance.
Explicând mișcarea, îndrumătorul BBC a spus: „Decizia se bazează pe preocupările exprimate de autoritățile guvernamentale din întreaga lume cu privire la confidențialitatea și securitatea datelor”. BBC le-a cerut angajaților care au TikTok pe telefoanele personale, dar care folosesc aceste dispozitive și din motive profesionale, să contacteze echipa de securitate a informațiilor din cadrul organizației pentru a discuta despre „tipul de informații BBC cu care lucrați”.
Recomandări
Un purtător de cuvânt al BBC a declarat: „BBC ia incredibil de în serios siguranța și securitatea sistemelor noastre, a datelor și a oamenilor. Examinăm în mod constant activitatea pe platformele terților – inclusiv TikTok – și vom continua să facem acest lucru”.
Corporația a declarat că utilizarea TikTok pe dispozitivele corporative – care au fost cumpărate și plătite de organizație – este în continuare permisă în scopuri editoriale și de marketing. Purtătorul de cuvânt a declarat că BBC va continua să monitorizeze și să evalueze situația.
Măsura marchează o schimbare bruscă de abordare din partea companiei, care a folosit TikTok ca modalitate de a ajunge la noi audiențe. Canalul său TikTok funcționează de mai bine de un an și a recrutat o echipă de patru specialiști TikTok.
Citește și:
- Când va avea loc echinocţiul de primăvară. Durata zilei va crește, iar cea a nopții va scădea
- Francezii își pierd încrederea în Macron. Guvernul său se confruntă cu mai multe moțiuni de cenzură
- ANALIZĂ. Xi Jinping se va întâlni cu Putin. La ce să ne așteptăm de la discuțiile dintre China și Rusia
Partenerii noștri