• Louis Vuitton, Valentino, Moncler, Gucci folosesc A.I..
  • Cartier a lansat o versiune virtuală a inelului Trinity.
  • Asistenții virtuali îi ajută pe clienți să își aleagă mărimea potrivită.

Smart is sexy. Brandurile de lux ȘTIU asta și au acceptat provocarea Inteligenței Artificiale. sau Bottega Veneta – toate se orientează spre inteligența artificială. Roboții stilizează look-uri pe site-uri, găsesc cumpărătorii potriviți sau răspund la întrebările clienților – printre care îi ajută să afle măsurile hainelor pentru fiecare brand în parte sau îi îmbracă virtual cu produsele dorite.

Spre exemplu – brandul de lux de bijuterii Cartier a lansat în aprilie o versiune virtuală a inelului său Trinity, astfel – clienții pot să îl admire pe propriile degete.

Piața globală a asistenților virtuali de cumpărături va ajunge la 6,9 miliarde de dolari până în 2032, de la 516 milioane de dolari în 2022 – este estimarea dată de un raport Polaris Market Research. Tehnologia folosită de OpenAI a arătat ce poate la Met Gala de anul acesta.

Recomandări

CÂT DE MULT DĂUNEAZĂ PLASTICUL?
COREEA DE NORD LANSEAZĂ RACHETE HIPERSONICE
CE ECHIPE MERG ÎN OPTIMI LA EURO?
CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN CAZUL LUI GERSHKOVICH
MACRON A DIVIZAT ȚARA
ANCHETA LUI PERRY AJUNGE LA FINAL

La Metropolitan Museum din New, OpenAI a expus un robot care a preluat din personalitatea lui Natalie Potter, o socialistă newyorkeză din epoca anilor 1930. Chatbotul, îmbrăcat cu rochia ei de mireasă – o ținută dramatică, din satin, cu aspect de sirenă, a răspuns la întrebările vizitatorilor despre viața ei și despre rochie.

Citește și