Brandurile de lux folosesc Inteligența Artificială. Roboții stilizează look-uri pe site-uri și răspund la întrebări

Smart is sexy. Brandurile de lux ȘTIU asta și au acceptat provocarea Inteligenței Artificiale. sau Bottega Veneta – toate se orientează spre inteligența artificială. Roboții stilizează look-uri pe site-uri, găsesc cumpărătorii potriviți sau răspund la întrebările clienților – printre care îi ajută să afle măsurile hainelor pentru fiecare brand în parte sau îi îmbracă virtual cu produsele dorite.

Spre exemplu – brandul de lux de bijuterii Cartier a lansat în aprilie o versiune virtuală a inelului său Trinity, astfel – clienții pot să îl admire pe propriile degete.

Piața globală a asistenților virtuali de cumpărături va ajunge la 6,9 miliarde de dolari până în 2032, de la 516 milioane de dolari în 2022 – este estimarea dată de un raport Polaris Market Research. Tehnologia folosită de OpenAI a arătat ce poate la Met Gala de anul acesta.

La Metropolitan Museum din New, OpenAI a expus un robot care a preluat din personalitatea lui Natalie Potter, o socialistă newyorkeză din epoca anilor 1930. Chatbotul, îmbrăcat cu rochia ei de mireasă – o ținută dramatică, din satin, cu aspect de sirenă, a răspuns la întrebările vizitatorilor despre viața ei și despre rochie.

Exit mobile version