- Michael Motamedi, influencer în domeniul călătoriilor, lasă inteligența artificială să planifice călătoria de șase luni a familiei sale în jurul lumii.
- GuideGeek, un asistent de călătorie cu inteligență artificială, va decide ce țări vor vizita.
- Prima oprire este în Maroc.
Michael Motamedi și Vanessa Salas, influenceri în domeniul călătoriilor, petrec de obicei zile întregi, dacă nu chiar săptămâni, căutând planuri de călătorie pentru ei și pentru fiica lor de 18 luni. Acum s-au gândit să schimbe strategia de căutare, astfel că familia a folosit un chatbot AI pentru a decide următoarea lor destinație în mai puțin de o oră, relatează Insider.
Advertisment
Pentru următoarele șase luni, familia renunță la controlul itinerariului lor în favoarea inteligenței artificiale – un experiment care va sta la baza unui nou serial online numit „No Fixed Address”.
„Nu vă pot explica nervii pe care îi am la început”, a declarat Motamedi într-un interviu acordat Insider. „Este stresant când nu tu iei deciziile. Este un fel de experiență ciudată, o experiență extracorporală.”
Recomandări
@michaelmotamedi I have decided to let artificial intelligence control my travel plans for the next 6 months. A.I will chose what countries I visit and what experiences I have. I travel the world full time and eat a lot of food. If you are into that, come on this journey with me. #traveltiktok #foodtiktok #michaelmotamedi #travellife ##ai #guidegeek ♬ Science TV Show Cosmic Quiz Show – Quetzal BGM
Motamedi a încheiat un parteneriat cu GuideGeek, un asistent de călătorie gratuit cu inteligență artificială deținut de Matador Network, care utilizează tehnologia bazată pe AI. Chatbotul recent lansat va planifica aproape fiecare pas al călătoriei familiei, de la alegerea diferitelor orașe pe care le vor vizita până la a decide unde să mănânce în fiecare zi.
„Vom alege următorul loc atunci când vom fi în Maroc”
După ce va locui într-o țară nouă timp de o lună, Motamedi va întreba GuideGeek unde ar trebui să călătorească în continuare, în funcție de interesele lor generale, cum ar fi plaje frumoase, arhitectură interesantă și mâncare bună. Familia se va ocupa de logistica în timp real, cum ar fi rezervarea zborurilor și găsirea de locuințe, a spus el.
Motamedi și Salas au testat tehnologia în aprilie, în timp ce au folosit chatbotul pentru a planifica o întâlnire în Mexico City. GuideGeek a oferit recomandări de speakeasy și băuturi, precum și date despre istoria locală.
Citește și:
- Adidas va vinde pantofii Yeezy din parteneriatul cu Kanye West. Veniturile vor ajunge la organizații care luptă împotriva antisemitismului și rasismului
- Niciun videoclip de pe YouTube nu va fi șters odată cu noile politici adoptate de Google. Care sunt temerile utilizatorilor
- O nouă exoplanetă de dimensiunile Pământului a fost descoperită de cercetători. Aceasta ar putea fi acoperită de vulcani
Partenerii noștri