• Aplicația gratuită a început să fie disponibilă de joi pe iPhone-urile din SUA, urmând ca mai târziu să ajungă și pe telefoanele cu Android.
  • Spre deosebire de versiunea web, îi puteți adresa întrebări folosind vocea.
  • Compania a declarat că va rămâne fără reclame, dar vă sincronizează istoricul pe toate dispozitivele”.

ChatGPT este acum o aplicație pentru smartphone, ceea ce ar putea fi o veste bună pentru persoanele cărora le place să folosească chatbotul cu inteligență artificială și o veste proastă pentru toate aplicațiile clone care au încercat să profite de pe urma acestei tehnologii, scrie AP News.

Aplicația gratuită a început să fie disponibilă de joi pe iPhone-urile din SUA, urmând ca mai târziu să ajungă și pe telefoanele cu Android. Spre deosebire de versiunea web, îi puteți adresa întrebări folosind vocea. Compania care o produce, OpenAI, a declarat că va rămâne fără reclame, dar vă sincronizează istoricul pe toate dispozitivele”.

Începem lansarea în SUA și ne vom extinde în alte țări în săptămânile următoare”, se arată într-o postare pe blog care anunță noua aplicație, descrisă în App Store ca fiind aplicația oficială” a OpenAI.

Recomandări

CUM TE ADRESEZI TINERILOR
GOOGLE ȘI HARVARD FAC ECHIPĂ
SIRI PRIMEȘTE UPGRADE
HALEP JOACĂ LA PARIS
FACI MAMOGRAFIE CU A.I.
1.700 DE UCRAINENI SUNT EVACUAȚI DIN HARKOV

Au trecut mai mult de cinci luni de când OpenAI a lansat ChatGPT pentru public, stârnind entuziasm și alarmă față de capacitatea sa de a genera eseuri, poezii, scrisori tipizate și răspunsuri conversaționale convingătoare, asemănătoare cu cele umane, la aproape orice întrebare. Start-up-ul din San Francisco nu a părut niciodată să se grăbească să o introducă pe telefoane – unde majoritatea oamenilor accesează internetul.

Acest lucru a ajutat la creșterea numărului de chatboturi clone construite pe baza aceleiași tehnologii sau a unor tehnologii similare, unele dintre acestea fiind descrise de firma de securitate Sophos ca fiind fleeceware” într-un raport din această săptămână deoarece îi determină pe utilizatorii neștiutori să se înscrie într-o versiune de încercare gratuită care se transformă într-un abonament recurent sau folosesc tehnici publicitare intruzive.

Citește și