- Tot conținutul produs de inteligența artificială trebuie să fie etichetat, propune Comisia Europeană.
- Comisia (executivul UE, care propune și pune în aplicare legile) – a propus o lege privind IA pentru a reglementa aplicațiile cu risc ridicat și a le interzice pe cele mai periculoase.
- Vicepreședintele Comisiei pentru valori și transparență, și comisarul pentru piața internă, se vor întâlni cu reprezentanții a 40 de organizații care au semnat Codul de bune practici al UE împotriva dezinformării.
Bruxelles-ul dorește să împiedice inteligența artificială să estompeze limitele dintre realitate și ficțiune. Comisia (executivul UE, care propune și pune în aplicare legile) – a propus o lege privind IA pentru a reglementa aplicațiile cu risc ridicat și a le interzice pe cele mai periculoase și va cere astăzi companiilor, pentru prima dată în istorie, să creeze o etichetă care să identifice textele și imaginile generate de inteligența artificială pentru a combate dezinformarea, spun oficialii Playbook.
Inteligența artificială generativă face progrese uluitoare – de la scrierea de texte și coduri la crearea de imagini și videoclipuri din ce în ce mai realiste – care vor avea consecințe enorme nu doar pentru viitorul societății și al muncii, ci și pentru politică, consideră oficialii Comisiei, scrie Politico.
Pornografie falsă: „Astăzi este în mare parte încă un joc, dar mâine ați putea vedea un porno fals cu un candidat”, a declarat pentru Playbook un oficial care lucrează la acest dosar, dar care nu a fost autorizat să vorbească în mod oficial, referindu-se la imaginile generate de AI cu politicieni.
Comisia (executivul UE, care propune și pune în aplicare legile) – a propus o lege privind IA pentru a reglementa aplicațiile cu risc ridicat și a le interzice pe cele mai periculoase. Dar chiar înainte ca acest act să intre în vigoare, Comisia va îndemna industria să reducă numărul de trucuri prin etichetarea lucrărilor generate de IA.
Věra Jourová, vicepreședintele Comisiei pentru valori și transparență, și Thierry Breton, comisarul pentru piața internă, se vor întâlni cu reprezentanții a 40 de organizații care au semnat Codul de bune practici al UE împotriva dezinformării. Printre acestea se numără Microsoft, Google, Meta, TikTok, Twitch și companii mai mici – dar nu și Twitter, care a părăsit codul -, precum și ONG-uri.
Citește și