- Firme precum NEO Agency și Botly oferă servicii de A.I. pentru a facilita interacțiunile online.
- Mesajele generate de A.I. sunt trimise manual pentru a evita blocarea boturilor de platformă.
- Tehnologia le permite o gestionare mai eficientă a conversațiilor și le reduc timpul dedicat interacțiunilor directe.
Inteligența Artificială a ajuns mult mai departe decât crezi și te poate ajuta în mai multe domenii. Creatorii de conținut de pe OnlyFans recurg și ei la chatbots A.I., pentru a gestiona volumul mare de interacțiuni cu fanii. Tehnologia le permite o gestionare mai eficientă a conversațiilor și le reduc timpul dedicat interacțiunilor directe. Desigur, asta nu înseamnă că nu există și controverse.
Cum îi ajută AI pe creatorii de conținut de pe OnlyFans?
Creatorii de conținut de pe OnlyFans se confruntă cu un volum mare de muncă, deoarece interacționează zilnic cu mulți clienți. Pentru a face față cerințelor și a-și reduce volumul de muncă, unii dintre aceștia încep să folosească chatbots AI. Aceste tehnologii sunt folosite pentru a gestiona conversațiile cu „simps”, adică fanii care investesc mult timp și bani în interacțiuni online.
Deși utilizarea chatbots-urilor AI este împotriva termenilor de serviciu ai OnlyFans, firme precum NEO Agency și Botly oferă aceste servicii. NEO Agency, de exemplu, administrează atât creatorii de conținut, cât și propriul chatbot numit FlirtFlow. CEO-ul NEO, Luc Jaris, a menționat că aproximativ jumătate dintre clienții săi folosesc chatbot-ul pentru a conversa cu fanii. Acești chatbots sunt acum capabili să imite conversațiile umane cu un grad mare de eficiență, datorită progreselor tehnologice și a bazei de date extinse cu care sunt antrenați.
Botly, o altă firmă, utilizează chatbots pentru a gestiona peste 100.000 de conversații pe lună, oferind abonamente accesibile. Pentru a evita blocarea boturilor de către platformă, mesajele generate de AI sunt trimise manual de către oameni, care pot edita și adapta mesajele pentru fiecare client în parte. E o abordare care permite creatorilor să mențină interacțiuni personalizate și să îmbunătățească eficiența în gestionarea fanilor.