Doar 6 persoane s-au prezentat la petrecerea Comisiei Europene din metavers. Party-ul virtual a costat 387.000 de euro

Ferrari Press Agency Meta Quest 1 Ref 14291 12/10/2022 See Ferrari pictures Pictures must credit: Meta Tech company Meta has unveiled a set of virtual and augmented reality goggles that it hoped will boost interest and take-up in its avatar-peopled MetaverseThe Meta Quest Pro is said to offer a more realistic experience than current virtual reality headsets,It is designed to encourage companies and professionals to use the Metaverse for more than just gaming or exploring virtual worlds and communities.The Quest Pro goggles ate similar in size to a set of ski goggles and have a rear batter back incorporated into the strap.Meta says the visuals are notably sharper, clearer and more colourful, with a 37% increase in pixel density resulting in 1800 x 1920 displays for each eye. The field of view is reportedly substantially wider both vertically and horizontally and that'll make it a considerably more immersive headset.The Metaverse is the brainchild of Facebook founder Mark Zuckerberg.In October 2021 he changed the company name to Meta while announcing the Metaverse, described as an interactive alternative to the internet.Users create avatars of themselves and then are able to meet and interact with other people and also do business. OPS: Using the Meta Quest Pro headset Picture supplied by Ferrari

Doar șase persoane s-au prezentat marți seară la petrecerea în metavers, găzduită de departamentul de ajutor extern al Comisiei Europene, pentru a-i face pe tineri entuziasmați de UE, potrivit Fortune. Platforma folosită pentru organizarea petrecerii a costat 387.000 de euro.

Potrivit POLITICO, Devex, Vince Chadwick, a scris pe Twitter că, în cele din urmă, a fost singurul invitat rămas la petrecere, după „conversațiile inițiale uluitoare cu alți aproximativ cinci oameni care au apărut”.

Doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial realizat pentru petrecerea în metaverse au fost suficient de intrigate de avatarurile care dansau pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a se alătura petrecerii.

Departamentul de ajutor extern al Comisiei a cheltuit un total de 387.000 euro pentru a dezvolta o platformă metaverse prin care să-și promoveze inițiativa Global Gateway.

Sub această umbrelă, Comisia urmărește să aloce 300 de miliarde EUR până în 2027 pentru a construi noi infrastructuri în țările în curs de dezvoltare.

Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării promoționale a fost de a „crește gradul de conștientizare a ceea ce face UE pe scena mondială” în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 35 de ani care se află „în primul rând pe TikTok și Instagram” , care sunt „neutri în ceea ce privește UE” și „nu sunt expuși de obicei la astfel de informații.”

Exit mobile version