Facebook intră în competiţie cu Amazon și eBay printr-un serviciu de cumpărături online

Facebook speră că cei 2,6 miliarde de utilizatori vor începe să cumpere produse folosind platforma reţelei de socializare online, în contextul lansării unui serviciu care plasează compania în concurenţă directă cu Amazon şi eBay, scrie cotidianul Financial Times.

Serviciul „Facebook Shops” le va permite firmelor care comercializează produse să creeze magazine digitale pe Facebook sau Instagram, funcţia fiind facilitată prin colectarea de informaţii despre ce vor membrii reţelei de socializare online.

Utilizatorii vor putea să caute produse, să trimită mesaje vânzătorilor şi să aranjeze cumpărarea; în unele cazuri, produsele vor putea fi cumpărate direct.

Mark Zuckerberg, directorul Facebook, a declarat într-un interviu acordat FT că a accelerat planurile pentru ca noul serviciu să profite de creşterea exponenţială a comerţului online în contextul pandemiei. Zuckerberg a explicat că gigantul din domeniul socializării online va utiliza date pentru a îmbunătăţi serviciul de publicitate.

Exit mobile version