• Firma a declarat că a informat clienții și că lucrează pentru a consolida securitatea sistemelor sale.
  • Directorul executiv Benedetto Vigna a scris clienților pentru a-i informa despre incident.
  • „Ferrari ia foarte în serios confidențialitatea clienților noștri și înțelege semnificația acestui incident”, a anunțat compania.

Producătorul italian de mașini de lux Ferrari a dezvăluit că a fost victima unui atac cibernetic care vizează informații confidențiale despre clienții săi, dar a spus că a refuzat o cerere de răscumpărare.

Într-o declarație de luni seara, firma a declarat că a informat clienții și că lucrează pentru a consolida securitatea sistemelor sale, adăugând că „nu a existat niciun impact asupra funcțiilor operaționale ale companiei noastre”.

„Ferrari a fost contactată recent de un actor de amenințare cu o cerere de răscumpărare legată de anumite detalii de contact ale clienților”, se spune în comunicat.

Recomandări

LE-O DĂM ÎN VOT!
CE SCRIE PRESA INTERNAȚIONALĂ
SURSE: CIUCĂ DEMISIONEAZĂ
CINE ESTE CĂLIN GEORGESCU
ALEGERI 2024
GEOANĂ RUPE TĂCEREA

Hackerii „au avut acces la anumite date despre clienți, cum ar fi nume, adrese, adrese de e-mail și numere de telefon, dar nu și detalii bancare”, a declarat marți un purtător de cuvânt pentru AFP.

„Din știrea noastră, nu a fost lansat nimic pe internet pentru moment. Urmărim situația foarte atent.” După ce a primit o cerere nespecificată de răscumpărare, Ferrari a declarat că a început o investigație cu ajutorul unei firme de securitate cibernetică și a informat autoritățile.

„Ca politică, Ferrari nu va fi obligată să răscumpere deoarece plata unor astfel de cereri finanțează activitatea criminală și le permite actorilor de amenințări să-și perpetueze atacurile”, se arată în declarație.

Directorul executiv Benedetto Vigna a scris clienților pentru a-i informa despre incident.

„Ferrari ia foarte în serios confidențialitatea clienților noștri și înțelege semnificația acestui incident”, a spus firma.

Citește și: