• Firma a declarat că a informat clienții și că lucrează pentru a consolida securitatea sistemelor sale.
  • Directorul executiv Benedetto Vigna a scris clienților pentru a-i informa despre incident.
  • „Ferrari ia foarte în serios confidențialitatea clienților noștri și înțelege semnificația acestui incident”, a anunțat compania.

Producătorul italian de mașini de lux Ferrari a dezvăluit că a fost victima unui atac cibernetic care vizează informații confidențiale despre clienții săi, dar a spus că a refuzat o cerere de răscumpărare.

Într-o declarație de luni seara, firma a declarat că a informat clienții și că lucrează pentru a consolida securitatea sistemelor sale, adăugând că „nu a existat niciun impact asupra funcțiilor operaționale ale companiei noastre”.

„Ferrari a fost contactată recent de un actor de amenințare cu o cerere de răscumpărare legată de anumite detalii de contact ale clienților”, se spune în comunicat.

Recomandări

CE FACEM CU SISTEMUL PATRIOT
CORVINUL A CÂȘTIGAT CUPA ROMÂNIEI
PROBLEME ÎN PARADIS?
E GENUL MEU
XI ȘI PUTIN DUC UN RĂZBOI PT. PACE
NIO LANSEAZĂ UN NOU MODEL

Hackerii „au avut acces la anumite date despre clienți, cum ar fi nume, adrese, adrese de e-mail și numere de telefon, dar nu și detalii bancare”, a declarat marți un purtător de cuvânt pentru AFP.

„Din știrea noastră, nu a fost lansat nimic pe internet pentru moment. Urmărim situația foarte atent.” După ce a primit o cerere nespecificată de răscumpărare, Ferrari a declarat că a început o investigație cu ajutorul unei firme de securitate cibernetică și a informat autoritățile.

„Ca politică, Ferrari nu va fi obligată să răscumpere deoarece plata unor astfel de cereri finanțează activitatea criminală și le permite actorilor de amenințări să-și perpetueze atacurile”, se arată în declarație.

Directorul executiv Benedetto Vigna a scris clienților pentru a-i informa despre incident.

„Ferrari ia foarte în serios confidențialitatea clienților noștri și înțelege semnificația acestui incident”, a spus firma.

Citește și: