• A apărut prima colecție de haine fizice facute cu ajutorul AI-ului.
  • Revolve a prezentat colecția în format digital la AI Fashion Week.
  • AI Fashion Week a fost organizat de Maison Meta, la New York.

Revolve, faimosul brand american a făcut valuri în industrie prin lansarea a 3 colecții care au fost create complet de inteligența artificială. Colecțiile au fost inițial prezentate în format digital la primul AI Fashion Week, organizată de Maison Meta în New York în aprilie. Încă de atunci, brandul a aruncat promisiunea: „Veți putea pune mâna pe tot ce vedeți în format digital”. Prețurile pornesc de la 230 de dolari și ajung până la 1.600$.

Un pas mare – costuri mari când vine vorba de designerii tradiționali de modă. Ei au fost înlocuiți de arhitecți care au reușit să facă trecerea dintre lumi a design-ului vestimentar.

CEO-ul Revolve al mărcilor deținute, Mitch Moseley, a condus eforturile de proiectare și producție pentru aceste colecții generate de inteligență artificială. Cu toate acestea, aranjamentul precis de împărțire a profitului dintre arhitecții deveniți designeri și Revolve rămâne nedezvăluit.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

Designerii au avut acces la lanțul extins de aprovizionare al Revolve și un manager de proiect dedicat, permițându-le să lucreze îndeaproape cu echipa de atelier a mărcii, dezvoltatorii de produse, modelerii și tehnicienii. Împreună, au colaborat la selectarea materialelor adecvate și la perfecționarea designului generat de A.I.

Procesul de creare a modei prin AI a aruncat, de asemenea, lumină asupra limitărilor actuale ale acestei tehnologii. Unele modele au trebuit să fie ajustate pentru a le face fezabile pentru producția fizică, punând accent pe factori precum funcționalitatea, confortul și atractivitatea estetică generală. Alții, precum José Sobral, au abordat faza de proiectare cu accent pe aspectele tehnice.

Citește și: