- Unii utilizatori Gmail sunt nemulțumiți de faptul că reclamele apar în mijlocul căsuței de e-mail.
- De obicei, Google plasează anunțurile în partea de sus a filelor Promoții și Social din căsuțele de e-mail Gmail.
- Noile poziționări ale anunțurilor au fost testate anul trecut pe mobil și au fost implementate pe desktop în ultima lună.
Unii oameni văd cum apar reclame între e-mailurile din căsuța de e-mail Gmail – și nu sunt mulțumiți de acest lucru, scrie Business Insider. De obicei, Google afișează anunțurile în partea de sus a filelor Promoții și Social din căsuța de primire, dar unele anunțuri apar cu o etichetă verde „Anunț” în mijlocul e-mailurilor din fila Promoții.
O utilizatoare Twitter pe nume Rosemary H a reacționat pe Twitter din cauza anunțurilor care apar în căsuța lor de e-mail.
As a person who works very hard to keep my email in check, I am absolutely INCENSED that Gmail is just putting random ads in my inbox now??? pic.twitter.com/5LompTLLPL— rosemary h (@rohallma) May 3, 2023
Un alt utilizator, pe nume Olivia, a împărtășit o captură de ecran cu plasarea de reclame similare și a numit-o „o experiență nasoală”. Ei au etichetat Gmail în tweetul lor, întrebând cum să elimine reclamele din căsuța lor de mesaje.
yo @gmail, how to get these ads out of my inbox feeds? This is such a shitty experience. pic.twitter.com/EsyxzxcZ3h— olivia ✨ (@oliviahoskin) May 3, 2023
„Experimentăm mereu formate și lucrăm la modalități de a-i ajuta pe oameni să descopere și să se conecteze cu noi afaceri”, a declarat un purtător de cuvânt al Google pentru Insider. „Fila Promoții de la Gmail arată e-mailuri promoționale de la întreprinderile la care oamenii sunt abonați, precum și oferte și oferte de la companii pe care oamenii le-ar putea dori. Am lansat anul trecut anunțurile instream în fila Promoții pe mobil, iar luna trecută am extins-o și pe desktop.”
Google depinde de vânzările de anunțuri online pentru venituri și domină piața de peste două decenii. Cu toate acestea, o scădere a cheltuielilor pentru publicitate din cauza recesiunii economice afectează marile companii de tehnologie, precum Google, care a înregistrat în trimestrul al patrulea o scădere a veniturilor din publicitate cu 3,6% față de anul trecut, până la 59 de miliarde de dolari.
Citește și