- Google actualizează Google Lens pentru a ajuta utilizatorii să facă cumpărături în magazine fizice.
- Noua funcție oferă informații despre produse, comparații de prețuri și disponibilitatea stocurilor locale.
- Utilizatorii pot fotografia produse pentru a găsi recenzii și alternative la prețuri mai mici.
După ce a dezvoltat Google Lens pentru a ajuta utilizatorii să facă cumpărături online mai ușor.
Google actualizează acum produsul pentru a ajuta oamenii să facă cumpărături atunci când se află într-un magazin fizic, oferind informații despre produse, comparații de prețuri și disponibilitatea stocurilor locale, conform TechCrunch.
Funcționalități noi pentru utilizatori
Alături de această veste, compania aduce noi caracteristici de cumpărături în Maps și adaugă mai multe capacități Google Pay înainte de sezonul de cumpărături de sărbători.
Actualizările Google Lens se bazează pe eforturile pe care Google le oferă deja prin intermediul verticalei sale Google Shopping. Ideea este că oamenii trebuie să ia, de asemenea, seturi similare de decizii de cumpărare în cunoștință de cauză în lumea reală, iar utilizarea Google Lens – instrumentul de căutare vizuală al Google – poate facilita accesul la acestea.
De exemplu, dacă vedeți o jucărie care vă interesează într-un magazin, o puteți fotografia prin intermediul Google Lens pentru a găsi recenzii și produse similare în stoc în locația specifică pe care o vizitați. De asemenea, puteți vedea dacă jucăria este mai ieftină la un alt retailer.
Google spune că noua capacitate este alimentată de cele 45 de miliarde de liste de produse ale Shopping Graph și de modelele sale Gemini.
„Introducem un nou instrument care actualizează modul în care oamenii fac cumpărături în magazinele fizice, folosind inteligența artificială pentru a elimina presupunerile legate de cumpărăturile în magazin”, a declarat pentru TechCrunch Lilian Rincon, vicepreședintele Google pentru Consumer Shopping Product.
„Nimic nu se compară cu magia cumpărăturilor din magazine în timpul sărbătorilor și, în același timp, cu toții am ajuns să ne bazăm pe citirea recenziilor, compararea prețurilor și cercetarea înainte de a cumpăra.”
Pentru început, veți putea utiliza funcția cu produse de frumusețe, jucării și electronice la magazinele care își partajează inventarul local cu Google.
„Știm că consumatorilor le place foarte mult să folosească Lens”, a declarat Rincon. „De fapt, Lens este utilizat pentru aproape 20 de miliarde de căutări vizuale în fiecare lună, iar 20% din căutările Lens sunt legate de cumpărături. Așadar, suntem încântați să aducem acest lucru pe piață. Oferă unele dintre aceste informații importante pentru a ajuta un cumpărător să se simtă mai încrezător.”
Disponibilitate
Funcția este disponibilă începând de astăzi în aplicațiile Google și Chrome pentru Android și iOS pentru utilizatorii din SUA care au optat pentru partajarea locației lor.
În ceea ce privește noile funcții Maps, Google spune că utilizatorii vor putea în curând să caute produse în Maps și să găsească magazinele din apropiere care le vând. De exemplu, puteți căuta un pulover de sărbători pentru a vedea ce opțiuni au în prezent magazinele din apropiere.
Veți putea căuta produse pentru casă, electronice, îmbrăcăminte și produse alimentare. Noua funcție Maps se lansează în SUA în următoarele săptămâni.
Google adaugă, de asemenea, mai multe opțiuni de cumpărare acum, plată mai târziu la Google Pay, după ce a adăugat inițial Affirm și Zip la începutul acestui an. Utilizatorii pot folosi acum Afterpay ca opțiune la plata cu Google Pay, urmând ca în curând să fie acceptat și Klarna.
În plus, Google va începe în curând să piloteze un serviciu pentru a ajuta comercianții să identifice mai bine tranzacțiile frauduloase. Compania spune că serviciul va ajuta la deblocarea tranzacțiilor legitime care pot fi confundate cu fraude.