- Google Maps lansează noi funcții pentru a face aplicația mai concentrată pe implicarea comunității.
- Acesta evoluează de la o aplicație de indicații de orientare, la un motor de căutare și răspunsuri pentru companii și clienți.
- În curând vor fi disponibile 4 noi actualizări.
Acestea sunt cele mai noi actualizări la Google Maps:
Advertisment
Feed comunitar în cadrul aplicației: cu această nouă funcție, utilizatorii Google Maps vor putea accesa cele mai recente recenzii, fotografii și postări adăugate pe Maps de către persoanele pe care le urmăresc și de experții locali.
Mesagerie pentru hărți și căutare: companiile verificate pot trimite clienților mesaje directe din aplicație, permițând utilizatorilor să interacționeze cu companiile și să pună întrebări. Mesajele de la clienți vor apărea în secțiunea de mesaje comerciale din fila de actualizare a aplicației.
Recomandări
Statistici de performanță pentru companii: această actualizare axată pe afaceri va urmări performanța unei companii prin măsurarea numărului de angajamente ale clienților inițiate din Hărți și Căutare. Acest sistem va oferi informații interne utile pentru performanța și implicarea companiilor în relația cu clienții de pe Google.
Imagini Street View adăugate de utilizatori: utilizatorii Google Maps vor putea trimite propriile imagini Street View de pe telefoanele lor. Mai exact, oamenii pot face acest lucru înregistrând o serie de imagini succesive, în timp ce se deplasează pe o stradă sau pe un drum. După înregistrarea și publicarea acestor imagini, Google va roti, poziționa și combina automat imaginile.
2020 a fost un an important pentru dezvoltarea actualizărilor aplicației care a fost lansată în 2005. În septembrie, Google Maps a introdus o funcție care arată semafoare în mai multe orașe din SUA.
Partenerii noștri