Google Search face modificări în serviciul de căutare. Ce au transmis companiile europene gigantului tech

Google dă emoții companiilor din turism, atât cele aeriene, cât și de hoteluri sau retail. Cum? Face schimbări în rezultatele afișate de motorul de căutare, Inteligența Artificială urmând să aibă un rol mult mai important. Ceea ce a determinat un grup care reprezintă un număr mare de companii europene să trimită un avertisment către Google și Uniunea Europeană.

Ce a transmis în scrisoare acest grup?

Grupul trage un semnal de alarmă cu privire la schimbările pe care compania urmează să le implementeze. Cer ca Google să respecte legea pentru serviciile digitale, cunoscută după acronimul DMA, care trasează pentru Big Tech anumite limite. Însă nu e suficient pentru Airlines for Europe, un grup de lobby care reprezintă companii aeriene preucm Air France sau British Airways, dar și grupuri hoteliere cum sunt Hotrec, European Hotel Forum sau EuroCommerce. Într-o scrisoare trimisă către șeful antitrust al UE, Margrethe Vestager, și șefului industriei UE, Thierry Breton, ei transmit că schimbările pregătite de companie riscă să epuizeze veniturile din vânzări directe ale companiilor, acordând mai multă importanță intermediarilor online puternici din cauza tratamentului preferențial pe care l-ar primi.

Compania este deja investigată pentru posibile încălcările ale DMA, așa că această transformare a Google Search este una extrem de importantă pentru companie. Și una pe care trebuie să o facă fără să încalce prevederile legii astfel încât să nu se ajungă la sancțiuni.

Exit mobile version