- Google experimentează o funcție de verificare pentru a le permite utilizatorilor să știe că site-urile nu sunt frauduloase.
- Linkurile către site-urile oficiale ale Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon și HP apar cu bife albastre.
- Noul experiment de căutare pare a fi o extensie a funcției BIMI a Google.
Pentru unii utilizatori au apărut bife albastre lângă anumite site-uri web în Căutarea Google, scrie The Verge.
Potrivit unui raport din The Verge, acest lucru se datorează faptului că Google experimentează o funcție de verificare pentru a le permite utilizatorilor să știe că site-urile nu sunt frauduloase sau înșelătorii. Un angajat de la The Verge a fost unul dintre utilizatorii care au observat că pe linkurile către site-urile oficiale ale Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon și HP apar bife albastre.
Un purtător de cuvânt al Google a confirmat experimentul, declarând pentru Mashable: „Experimentăm în mod regulat cu funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afacerile online de încredere, iar în prezent desfășurăm un mic experiment care afișează bife lângă anumite afaceri pe Google.”
Noul experiment de căutare pare a fi o extensie a funcției BIMI (Brand Indicators for Message Identification – Indicatori de marcă pentru identificarea mesajelor), care este utilizată pentru a afișa marcaje de verificare în aplicațiile web și mobile Gmail lângă expeditorii care au adoptat platforma de verificare. Google nu a anunțat încă în mod oficial marcajele de căutare și nici nu a spus când (sau dacă) mai mulți utilizatori se pot aștepta să vadă funcția.