• IKEA urmărește să ofere mai multe servicii de îmbunătățire a locuințelor și întrebări simple ale clienților unui robot de inteligență artificială numit Billie.
  • În Marea Britanie, clienții plătesc 25 de lire sterline pentru un apel video de 45-60 de minute pentru sfaturi de design interior și lista de produse sugerate.
  • Investiția în servicii digitale, pe măsură ce IKEA se angajează într-o expansiune de 2 miliarde de euro în Statele Unite, este în concordanță cu rivalul Wayfair.

Compania suedeză IKEA pregătește un grup de aproape 8.500 de lucrători din centrele de call centre pentru funcția de consilieri de design interior încă din anul 2021, relatează Reuters. Gigantul suedez al mobilierului urmărește să ofere mai multe servicii de îmbunătățire a locuințelor și întrebări simple ale clienților unui robot de inteligență artificială numit Billie. Acesta a gestionat 47% din întrebările clienților către centrele de call centre în ultimii doi ani.

În aprilie, IKEA și-a extins serviciile de design interior în Marea Britanie și Statele Unite, după lansări anterioare în anumite părți ale Europei, Australia, Emiratele Arabe Unite și în alte părți. În Marea Britanie, clienții plătesc 25 de lire sterline pentru un apel video de 45-60 de minute pentru sfaturi de design interior și lista de produse sugerate și pot plăti 125 de lire sterline pentru trei consultații de proiectare a spațiului de lucru, un plan de etaj și imagini 3D.

Sursă: IKEA

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

„Ne angajăm să consolidăm capacitatea de angajare a colegilor prin învățarea, dezvoltarea și recalificarea pe tot parcursul vieții și să accelerăm crearea de noi locuri de muncă”, a declarat Ulrika Biesert, manager global de oameni și cultură la Ingka Group. Întrebat dacă utilizarea sporită a inteligenței artificiale ar putea duce la o reducere a numărului de angajați la companie, Biesert a spus: „Nu asta vedem acum”.

Vânzările prin telefon sau video de produse și servicii prin canalul de design interior la distanță al Ingka au reprezentat venituri de 1,3 miliarde de euro (1,40 miliarde de dolari) în anul financiar 2022 al Ingka – 3,3% din total. Grupul Ingka a declarat pentru Reuters că intenționează să crească această cotă la 10% până în 2028, ca parte a unui impuls de a atrage viitorii clienți din generația Z.

În comparație, vânzările online de produse prin intermediul site-ului IKEA, care este deținut de Ingka, s-au ridicat la aproximativ 9,9 miliarde de euro, sau 25% din vânzările totale în exercițiul financiar al Ingka încheiat la 31 august 2022.

Investiția în servicii digitale, pe măsură ce IKEA se angajează într-o expansiune de 2 miliarde de euro în Statele Unite, este în concordanță cu rivalul Wayfair, care luna trecută a lansat „Digital Design Studio” – un magazin unde cumpărătorii pot experimenta stiluri de mobilier. și aspectul într-o redare digitală a unei camere.

Citește și: