• A.I. a inventat o rețetă de pizza la Barcelona.
  • 15,93% din industria hotelieră spaniolă este digitalizată.
  • A.I. reușește să crească vânzările prin personalizare.

Inteligența artificială intră și în bucătăria restaurantelor. Mai multe localuri și companii tehnologice din Europa au introdus deja AI-ul în servirea clienților și la elaborarea mâncărurilor. Inteligența Artificială nu mai pleacă nicăieri dacă ajunge și în bucătărie. Can Pizza, situată în Madrid și Barcelona, ​​a prezentat chiar și o pizza a cărei rețetă a fost făcută cu inteligență artificială.

Tot mai multe restaurante care se înscriu în această cursă a inovațiilor adoptă sisteme cu AI fie ca să gătească mai bine, fie ca să ofere un serviciu de calitate, ori ca să-și distreze clienții.

O cameră cu vedere artificială va detecta dacă vii singur sau în cuplu, dacă este o familie și dacă ești bărbat sau femeie. Pe baza acestor informații, ecranul vă oferă diferite opțiuni de meniu. Dacă este vorba de o familie, de familie sau de partajare vor apărea meniuri. Pentru asta se dedică Ladorian, o companie specializată în Inteligență Artificială și analiza datelor care, din 2016, și-a început operațiunile în Spania.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Ce restaurante au urcat deja în trenul inovației prin AI?

Procentajul este considerabil. Aproape 16% din industria hotelieră spaniolă este în mare măsură digitalizată și 32,41% sunt în curs de a deveni astfel. Și Madrid, Barcelona, ​​Insulele Baleare și Malaga sunt cele care conduc transformarea digitală în Spania.

Restaurantul NÜA Smart situat în Barcelona este unul dintre primele restaurante inteligente din Europa. Mesele lor sunt tablete sau ecrane tactile unde puteți consulta meniul și, de asemenea, puteți plasa comanda și plăti pentru aceasta. În plus, clienții pot urmări știrile, pot juca jocuri și chiar pot comanda un taxi. Aceste tipuri de tehnologii se dovedesc a optimiza timpul, reduc erorile și colaborează în divertismentul clienților.

Citește și: