- Magazine online, ca eBay, Amazon, Levi’s și Shopify introduc inteligența artificială în practicile lor
- Amazon promite că funcția sa de potrivire cu A.I te ajută să-ți găsești mărimea potrivită
- Levi’s a experimentat chiar și cu modele făcute cu A.I. pentru a „crește diversitatea”
Magazinele încep să introducă inteligența artificială în practicile lor. Cei care vând pe eBay pot genera automat descrieri de produse. Amazon promite că funcția sa de potrivire cu inteligență artificială te va ajuta să găsești mărimea potrivită pentru îmbrăcăminte, iar Shopify a lansat instrumente de inteligență artificială pentru a edita imagini și a redacta texte pentru site-uri web.
Dar poate Inteligența Artificială să-ți îmbunătățească experiența de shopping online?
Cumpărăturile cu ajutorul Inteligenței Artificiale îmbunătățesc experiența clienților. Cum? Fac fiecare tranzacție mai ușoară, mai eficientă și profund personalizată. În esență, inteligența artificială poate face ca shopping-ul online să fie la fel de plăcut ca și mersul la cele mai bune magazine. Acest lucru îi încurajează pe cumpărătorii online să se întoarcă la afacerea ta și să devină clienți fideli.
Citește și
- Adrian Sârbu: Spectatorii noştri, românii, nu mai vor ca partidele să primească zeci de milioane de euro din buget. „Gata! Finanţaţi-vă singuri că aveţi destui bani şi membri!”
- 6 din 10 bucureșteni ar fi foarte afectați dacă ar dispărea transportul alternativ
- PNL și PSD și-au ales candidații comuni pentru Brașov, Timiș și Bacău. Mihai Tudose ar putea deschide lista la europarlamentare