- Utilizatorul poate „proba” în aplicație articolele în format 3D din catalogul virtual al brandului.
- Iris e primul manechin virtual care se adaptează după înfățișarea cumpărătorului.
- Aplicația își propune mai puțină risipă în industrie și alegeri vestimentare mai sustenabile.
Antonia Dumitru, stilistă și antreprenoare, aduce tehnologia în modă prin Irisphera. Aplicația folosește A.I. pentru a crea un manechin virtual personalizat, care recomandă haine pe baza preferințelor utilizatorului. Scopul? Mai puțină risipă în industrie și alegeri vestimentare mai sustenabile.
Advertisment
De unde ți-a venit ideea pentru această aplicație?
Antonia Dumitru, stilistă și antreprenoare: „Am început să lucrez în industria modei la 16 ani, iar în timpul pandemiei, când eram în liceu, nu aveam ședințe foto. Aveam ședințe de consultanță și eram conștientă cât de costisitoare pot fi acestea așa că m-am gândit cum putem automatiza tot acest proces”.
Cum reușește Irisphera să reducă risipa în industria modei?
Antonia Dumitru: „Industria modei este responsabilă de 10% din totalul emisiilor de dioxid de carbon, la nivel global. Clientul își customizează avatarul 3D și primește opțiuni vestimentare în funcție de siluetă și ce culori îi sunt potrivite. Astfel, îi crește încrederea în sine. Are acces la o variantă 360 a hainelor pe manechin”.
Recomandări
Cum poate inova Inteligența Artificială industria modei?
Antonia Dumitru: „Prin personalizare. Ne axăm pe recomandări în funcție de ceea ce i se potrivește clientului”.
Citește și
- Taskmasking-ul este trendul preferat al Generației Z la job. Codruța Mirci, expert HR: „Companiile pun accent pe prezența la job, în loc să pună accent pe rezultate”
- Beijingul introduce cursuri de A.I. în școli. Radu Szekely, expert în educație: „România vrea acest lucru, dar cu aceleași instrumente de acum 100 de ani”
- Michelle Obama și fratele ei, Craig Robinson, lansează un nou podcast: Când are loc premiera „IMO”