- Levi’s va utiliza modele de inteligență artificială pentru a-și prezenta denimul și pentru a oferi o experiență de cumpărare mai incluzivă și personală.
- Studioul olandez de modă digitală Lalaland.ai a dezvoltat tehnologia care permite mărcilor de modă să creeze modele hiperrealiste pentru orice tip de corp, vârstă, mărime și nuanță a pielii.
- LS&Co. consideră diversitatea, echitatea și incluziunea ca priorități de top și vede modelele generate de AI ca un mijloc pentru a completa modelele umane.
În următoarea perioadă, lumea modei ar putea beneficia de o revoluție majoră în ceea ce privește utilizarea inteligenței artificiale. Levi’s, un brand emblematic în industria denimului, a anunțat recent că va utiliza modele de inteligență artificială pentru a-și prezenta produsele. În colaborare cu un studio de modă digital, marca se va concentra pe crearea de modele personalizate generate de AI.
Advertisment
Mama companiei Levi’s, LS&Co., are planuri de a testa această tehnologie în cursul acestui an, pentru a utiliza modelele AI în paralel cu modelele umane. Această abordare are scopul de a spori „numărul și diversitatea modelelor pentru produsele noastre într-un mod sustenabil”, așa cum explică reprezentanții companiei într-un comunicat de presă. Astfel, prin utilizarea avatarurilor care includ diverse forme corporale, brandul își propune să ofere o experiență de cumpărare mai inclusivă, personalizată și sustenabilă pentru clienții săi, precum și pentru comercianții cu amănuntul și alte mărci de modă.
Un studio olandez de modă digitală, Lalaland.ai, a dezvoltat o tehnologie de inteligență artificială avansată pentru a ajuta mărcile de modă și comercianții cu amănuntul să creeze modele hiperrealiste, care să se potrivească oricărui tip de corp, vârstă, mărime sau nuanță a pielii.
Recomandări
Levi’s dorește să ofere consumatorilor săi o experiență de cumpărături mai personală
Chiar dacă această tehnologie nu va înlocui niciodată modelele umane, compania Levi Strauss & Co. este încântată de potențialul pe care îl oferă pentru îmbunătățirea experienței consumatorului. „Moda și tehnologia sunt atât o artă, cât și o știință, și suntem bucuroși să ne asociază cu Lalaland.ai, o companie care oferă o tehnologie de înaltă calitate și care ne poate ajuta să continuăm călătoria noastră către o experiență mai diversă și mai incluzivă pentru clienții noștri”, a declarat Dr. Amy Gershkoff Bolles, șeful global al strategiei digitale și de tehnologie emergentă la Levi Strauss & Co, scrie Studyfinds.
Levi’s dorește să ofere consumatorilor săi o experiență de cumpărături mai personală și incluzivă, în care modelele de modă să se reflecte pe diferite forme, mărimi și culori ale pielii. În timp ce modelele umane vor continua să joace un rol important, tehnologia de inteligență artificială poate ajuta la completarea lor și la deblocarea unui viitor în care clienții pot vedea produsele pe o gamă mai largă de modele care să le semene. Compania subliniază importanța diversității, echității și incluziunii și își continuă angajamentul de a se asigura că munca sa este diversă și reflectă baza sa largă de consumatori.
Citește și
- Twitter elimină bifa albastră pentru utilizatorii care nu plătesc. De la ce dată aplică regula
- 80% dintre ocupații ar putea fi afectate de inteligența artificială. Care sunt locurile de muncă cele mai expuse
- Interogatoriu dur pentru directorul TikTok: „Aplicația video nu este un agent al Chinei”
Partenerii noștri