- LinkedIn își extinde suita de funcții de inteligență artificială, adăugând de această dată instrumente care vor genera conținut pentru profilurile utilizatorilor și descrierile de locuri de muncă.
- Unul dintre instrumentele anunțate va scana profilurile utilizatorilor pentru a căuta abilități și experiențe și va scoate texte sau rezumate sugerate pentru a le adăuga la alte secțiuni ale profilului.
- Compania mamă a LinkedIn, Microsoft, investește miliarde de dolari în OpenAI, dezvoltatorul ChatGPT și al modelelor GPT care stau la baza instrumentelor LinkedIn.
LinkedIn își extinde suita de funcții de inteligență artificială, adăugând de această dată instrumente care vor genera conținut pentru profilurile utilizatorilor și descrierile de locuri de muncă, scrie The Verge.
Unul dintre instrumentele anunțate va scana profilurile utilizatorilor pentru a căuta abilități și experiențe și va scoate texte sau rezumate sugerate pentru a le adăuga la alte secțiuni ale profilului.
Compania spune că recomandă în continuare utilizatorilor să revizuiască și să editeze ceea ce a generat instrumentul „pentru a se asigura că este corect și că se aliniază cu tonul și experiența dumneavoastră”.
Accesul noului instrument, extins la toți abonații Premium
LinkedIn va începe să testeze instrumentul începând de joi și va extinde accesul la toți abonații LinkedIn Premium în cursul următoarelor luni.
Un alt instrument de ocupare a forței de muncă promite să facă redactarea descrierilor posturilor „mai rapidă și mai ușoară” și să „simplifice” procesul de angajare. Angajatorii vor furniza informații despre rol, inclusiv titlul și numele companiei, iar instrumentul LinkedIn va genera o descriere pe care managerul de angajare o va putea apoi edita.
Folosirea instrumentelor de automatizare în procesul de angajare nu este o noutate și există o șansă bună ca aplicațiile pentru locurile de muncă să fi fost verificate de o mașină care caută cuvinte cheie relevante sau care încearcă să clasifice candidații. Sistemele de recrutare ale LinkedIn utilizează de ani de zile instrumente de inteligență artificială pentru a sugera candidați.
Aceste instrumente de profil și de descriere a posturilor sunt doar cele mai recente dintr-o serie de funcții bazate pe inteligență artificială pe care compania le-a anunțat recent: la începutul acestei luni, LinkedIn a declarat că va folosi sisteme de inteligență artificială pentru a genera sugestii pentru articole „colaborative” , la care utilizatorii umani pot contribui.
Iar compania mamă a LinkedIn, Microsoft, investește miliarde de dolari în OpenAI, dezvoltatorul ChatGPT și al modelelor GPT care stau la baza instrumentelor LinkedIn.