- Proiectul va permite mărcilor să încarce modelele 3D ale produselor lor pe Facebook și Instagram și să le transforme cu ușurință în reclame.
- Meta a încheiat anterior un parteneriat cu companiile de realitate augmentată (AR) Modiface și PerfectCorp pentru a ajuta mărcile de produse cosmetice și de înfrumusețare să realizeze mai ușor publicitate 3D și AR.
Compania Meta va permite mărcilor să difuzeze mai ușor reclame tridimensionale pe platformele sale de socializare -Facebook și Instagram – printr-un nou parteneriat cu o firmă de tehnologie privitoare la comerțul electronic.
Proiectul va permite mărcilor să încarce modelele 3D ale produselor lor pe Facebook și Instagram și să le transforme cu ușurință în reclame, a declarat joi VNTANA într-un comunicat de presă.
„Mișcarea este un pas înainte spre publicitatea în metavers”, a declarat directorul executiv al VNTANA, Ashley Crowder, referindu-se la ideea futuristă a unei colecții de lumi virtuale care pot fi accesate prin intermediul unor dispozitive precum căștile.
Meta și-a pus viitorul în joc pentru a contribui la construirea metaversului, despre care a spus că ar putea dura până la un deceniu pentru a fi realizat.
Meta a încheiat anterior un parteneriat cu companiile de realitate augmentată (AR) Modiface și PerfectCorp pentru a ajuta mărcile de produse cosmetice și de înfrumusețare să realizeze mai ușor publicitate 3D și AR.
„Metaverse este, practic, internetul spațial. Este o întreagă lume a posibilităților, care începe cu existența modelelor 3D potrivite produselor dumneavoastră„, a declarat Crowder.
Utilizatorii Facebook și Instagram care văd o reclamă 3D în timp ce navighează pe desktop sau pe telefon pot interacționa cu imaginea unei genți, de exemplu și o pot muta pentru a vedea articolul din toate unghiurile.
„Într-un fel, acest lucru oferă o imagine a ceea ce vă puteți aștepta de la viitoarele dispozitive, cum ar fi ochelarii AR„, a declarat Chris Barbour, director al parteneriatelor de realitate augmentată la unitatea Reality Labs a Meta.
Directorul companiei de tehnologie în comețul electronic a declarat că, înainte de integrarea VNTANA în Meta, agenții de publicitate au trebuit să reformateze fișierele 3D pentru a fi compatibile cu sistemele de publicitate ale Meta.